Jump to content
CvGaming

Police Application Blayz [B.W]Jimmy Gomez


Blayz
 Share

Recommended Posts

In-Game Name? : [B.W]Jimmy Gomez

What is your Player ID #? (In ARMA main screen go to Config/Profiles (select your profile) Then you should see a 17 Digit number): 76561197988323605

Age? : 23

Do you speak both Swedish and English?: ja men jag har svårt att stava på engelska pga dyselexi men att läsa prata och förstå är inga problem (pratade med support i ts dom sa att svenska skulle gå bra)

Do you have any past experience about being a police officer on this or other servers?: yes

If yes, what servers?: i cant remember it was about a year ago

Do you have a working microphone?: yes 

How long have you played on CvGaming?: about 2-3 weeks 

Have you been banned before?: no never

Do you promise to always act in-character and never abuse your power while playing as a police officer?: yes

Are you ready to leave your civ gang to become a police officer to avoid conflicts?: yes

Can you follow orders from a younger person?: yes

 

What qualities do you think a CvGaming Police officer should have that fits you, name at least 5 pieces

1) respektfull 

2) snabbtänkt

3) förutsägande (inte förutsägbar)

4) medveten om sin omgivning

5) stress tålig

Describe why you would like to play as a police officer?:

Jag skulle vilja spela som polis för att jag tycker om att hjälpa till och jag vill att mina med spelare skall vara säkra 

 

Briefly describe the various tasks of a police officer?:

att upprätta lag och ordning så som att beslagta olagliga föremål och narkotika. se till så att ingen far illa och att allmänheten är säker. Polisen måste också stoppa större kriminella gäng och utreda brått så som rån stöld mord mm. Polisen måste även ha en bra kontakt med allmänheten och finnas där i alla lägen.

 

Describe what YOU expect out of your fellow officers?:

Att dom alltid har min rygg så som jag har deras och att jag alltid kan lita på att mina kolegor inte begår tjänstefel

What is your input on using lethal force?:

Jag skulle använda dödligt våld då jag blir utsatt för ett hot eller ett våld som kräver att jag möter det med dödligt våld. Men som flesta situtaioner går att lösa utan dödligt våld 

Describe why YOU would be a good addition to the police force?:

jag har tidigare erfarenheter av polis yrket och jag är dedikerad till att få ett säkrare samhälle. jag är stresstålig, respektfull, trevlig och snäll men tar samtidigt mitt jobb på största allvar jag kommer alltid se till så att mina kolegor är säkra och inte kommer till skada. jag har även lite militär erfarenhet och special grupps erfarenhet då jag har varigt med i en privat militär styrka kallad Black Water under några månader.

What is your input on respect, loyalty, and rule enfenorcemt?:

man ska vara respektfull mot alla för även om du begått ett brått är du inte mindre värd som person för det. jag tycker att man ska vara lojal mot sitt samhälle kolegor och andra medarbetare för att allt sak fungera så bra som möjligt och man ska kunna lita på varandra. det är väldigt viktigt för att vi ska kunna fungera som samhälle annars hade det varigt total kaos.

Please provide name and a background story for your character applying to the police: (100 words minimum):
Mitt namn är Jimmy Gomez jag är 30 år gammal och kommer från Venezuela där jag jobbade som polis i 5 år och sedan som operatör/soldat inom en privat militär grupp vid namn Black Water. detta är hur jag hamnade på denna underbara ö. Jag hade precis kommit med i special gruppen inom B.W och fått mitt första uppdrag som hette "Operation Viper" vi skulle droppas in på en liten grekisk ö o hörda och o sedda. Vi skulle eliminera ett mål som var kopplat till den stora narkotika vågen som kommit över Venezuela. Vi skulle plantera en bomb på målets båt. operationen blev förstörd då jag och min partner blev till fånga tagna av målets vakter. vi satt fängslade i 3 veckor innan vi bröt oss ut vilket vi senare spenderade 2 veckor till i djungeln och överlevde på växter och små djur. Samtidigt som vi byggde en flotte av träd och växter som vi senare satte segel mot Altis. Jag har meddelat min organisation att jag inte återvänder till Venezuela min partner valde att åka tillbaka. Så nu är jag här redo att starta ett nytt liv.

 

Tell us a little about yourself!

jag heter Jimmy och är 23 år gammal jag bor på gotland med min sambo och min dotter. Jag jobbar som kock och på fritiden så umgås jag med min familj och vänner och när jag har tid över så spelar jag antingen arma eller meckar med bilar. jag streamade arma och csgo över twich innan jag slöt att spela men nu är jag tillbaka igen=) 

ps även om jag blir nekad så vill jag nu passa på att tacka för changsen iallafall =)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.