Jump to content
CvGaming

What kind of events do you want to have?


WoXXeN
 Share

Recommended Posts

Hi all!

 

As the title says,

what kind of events do you want to see in the future? Do you want to see KOS events, races or maybe something else? Please give us your ideas and feedback and the Event team will do our best to make those kind of events.

Link to comment
Share on other sites

Tycker GoKart event är roliga! Man har ett planerad rutt offroad med möjligtvis lite mainroad involverat. Antingen förhåller man sig till bara gokarts eller så kör man en liten sträcka med go kart, byter sedan om till en hatchback sport och avslutar med en gokart. Om man gör på detta vis (byter fordon) så blir det inte laps utan point-to-point race.

Om man känner sig skjutsugen skulle man kunna ha 2 hunters mot varande på ett litet område (väldigt litet) och man börjar med att välja ut 2 st personer helt random. De två personerna får sedan välja ut 3st till sitt lag i varannan tur av de som deltar i eventet. Vinnarna får pengarna direkt och de som vann och förlorade får ställa sig åt sidan och 2 nya personer får väljas ut t.ex. 

Man kan också ha polis VS ett lag och polisen ska cleara ett hus. Ju snabbare attackers rensar ju mer pengar får dom och ju mer man lyckas hålla ju mer pengar får defenders

Bara något jag kom på under nån minut. Tycker det är kul med event när man är så involverad som möjligt och att man har möjlighet att se när andra spelar.

Link to comment
Share on other sites

Jag tyckte det var roligt när rebellerna ställde upp en truckbox på deras gamla ö fylld med gear (ingen visste vad det var i den) så skulle man försöka ta den och köra ut ifrån ön. Så var det KOS på hela ön och man fick köra som ett gang. Och ifall ingen kom ut med den så blev det budgivning istället för att köpa truckboxen. Man började med sitt eget gear på sig.

/A. Harrisson

Edited by NEHR
Glömde några viktiga detaljer xD
Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, NEHR said:

Jag tyckte det var roligt när rebellerna ställde upp en truckbox på deras gamla ö fylld med gear (ingen visste vad det var i den) så skulle man försöka ta den och köra ut ifrån ön. Så var det KOS på hela ön och man fick köra som ett gang. Och ifall ingen kom ut med den så blev det budgivning istället för att köpa truckboxen. Man började med sitt eget gear på sig.

/A. Harrisson

Det var mitt event :)

Sedan var det också 1 life rule på det eventet.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.