Jump to content
CvGaming

rdm


Karsten
 Share

Recommended Posts

 Name: *Your in-game name*[G.L.A] Krea

        Offender-Name: *Offender's in-game name*[Cv-D] Hassan Ahkuli

        Date: YYYY-MM-DD - <Time it happened> någon dag sedan kund ladda up det nu

        Which rule(s) were broken: rdm

        Additional information: Explain in detail what happened. https://plays.tv/video/59f8df30717ffe2cde/23232

Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, Öberg said:

Om jag inte minns helt fel så är denna situationen redan löst?

Jag trodde också den var löst. Inte nog med att han sitter och ljuger mig rakt upp i ansiktet om att han inte sköt tillbaka samt att det inte var hans heli som stod i lakka, när han bara har 1 heli. (Vi kollade med en support). 

 

Sen har det gått 24H sen situationen, satt detta är ju en meningslös banreq.

Edited by Miss H
Link to comment
Share on other sites

43 minutes ago, Miss H said:

Jag trodde också den var löst. Inte nog med att han sitter och ljuger mig rakt upp i ansiktet om att han inte sköt tillbaka samt att det inte var hans heli som stod i lakka, när han bara har 1 heli. (Vi kollade med en support). 

 

Sen har det gått 24H sen situationen, satt detta är ju en meningslös banreq.

ni sa att ni skulle skicka tid punkten när ni tog skott men jag har inte fått det än. så jag har inte kunnat göra det tidigare

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Karsten said:

ni sa att ni skulle skicka tid punkten när ni tog skott men jag har inte fått det än. så jag har inte kunnat göra det tidigare

Du anklagar oss för RDM, då lär du ju bevisa att det inte var du som sköt tillbaka. När vi åkte över Lakka tog vi skott, då sade du att det inte var du och att du hade åkt till Sofia... på seriöst 2 minuter. Har du en j**la raketheli eller? Det är bara sånt löjligt beteende att sitta och ljuga om att det inte var du som sköt när det är uppenbart.

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Karsten said:

och det var 15 min imellan min film och din och hur vet ni att det är jag 

15 min emellan videosarna ja, men du sköt tillbaka i Lakka, som jag nämner ovan. Det ökar kosen till 15 minuter till.

Edited by Miss H
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Karsten said:

men ni kan jo inte bevisa att det var MIG ni engaga och att jag har skjutigt

Om du kollar på videon jag länka så ser du klart o tydligt. Orkar inte ens ta denna diskussion med dig, du försöker ljuga till dig refound. Helt meningslöst.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.