Jump to content
CvGaming

Police Application - Equlize - [T.P.F] PT


Equlize
 Share

Recommended Posts

Requirements to join the Police Department are:

Meet the minimum age of 18.

Understand basic server rules.

MUST have a working microphone!

MUST have a good command of the English language.

MUST have a decent understanding of how Roleplaying works.

 

In-Game Name? : [T.P.F] PT som civ och [Medic] PT som medic

What is your Player ID #? (In ARMA main screen go to Config/Profiles (select your profile) Then you should see a 17 Digit number)

Age? : 16

Do you speak both Swedish and English?: Absolut

Do you have any past experience about being a police officer on this or other servers?:

Jag har inte så mycket experince som polis i arma men har mycket experince som polis inom rp eftersom jag tillhör en rp clan inom fivem

If yes, what servers?: Rikslands fivem servrar

Do you have a working microphone?: Ja

How long have you played on CvGaming?: skulle uppskata 400hrs har varit med sen gammla altis tiden

Have you been banned before?: Nej

Do you promise to always act in-character and never abuse your power while playing as a police officer?: Ja

Are you ready to leave your civ gang to become a police officer to avoid conflicts?: Ja absolut

Can you follow orders from a younger person?: Det kan jag, gör det redan ofta.

 

 

What qualities do you think a CvGaming Police officer should have that fits you, name at least 5 pieces

1) Samarbetsvillig

2) Tålamod

3) Problemlösare

4) Respekt för andra

5) Bra RP

 

 

Describe why you would like to play as a police officer?: Jag skulle vilja bli polis eftersom jag vill ha mer rp, som medic får mna inte så mycket sånt oavsett hur mycket man försöker. Dem springer ju bara iväg så fort man ressat dem, detta gör att det blir ganska långtråkigt. Som civ blir det inte heller så mycket RP eftersom att man typ bara engagar och sen blir det fight eller ett lite halv stelt RP med nån polis i safezone, medans som polis tror jag man får mer kontakt med folk och kan föra roliga och intressanta RP scenarion.

 

 

Briefly describe the various tasks of a police officer?: Den största är ju att hålla Altis lungt från all kriminalitet som pågår på ön men även patrollera så befolkningen känner sig trygga. Man är även där och stötar samhället när det behövs.

 

Describe what YOU expect out of your fellow officers?: En samarbetsvillig person som är lätt att arbeta med

 

What is your input on using lethal force?: Dödligt våld är sista utvägen för mig och skall bara användas om någons eller mitt egna liv är hotat

 

Describe why YOU would be a good addition to the police force?: Jag är en person som är samarbetsvillig och har mycket god rp med mig sen tidigare experinces.

 

What is your input on respect, loyalty, and rule enforcement?: Högsta prioritet hos en polis

 

Please provide name and a background story for your character applying to the police: (100 words minimum): PT föddes i den lilla byn Doridas på Altis som ligger strax öster om Pyrgos. Lilla PT gick i skolan i Pyrgos ända fram tills att han drog och läste till akutsjukvårdare, han var nu 21 år gammal och började arbeta som sjukvårdare på Medic kåren här på Altis där jobbar han i 3 år och sedan vill han vidare i livet så han sökte till polishögskolan där han kom in och sedan gick ut 28 år gammal med godkända betyg, nu så söker han till A.P.D som polis för att förverkliga sin dröm som polis. Han har även en del gammla medic kollegor som jobbar inom apd. Dessa personer har han haft en lång relation med. PT är även en person med stort flygintresse detta gör att han har flyglicense för både helikopter och flygplan vilket är något han håller på med på fritiden eftersom hans pappa ägde Altis Flygklubb.
 

 

Tell us a little about yourself!

Är en grabb på 16 år bor i Linköping och har ett stort intresse för utryckningsfordon och svenska militären. Är också extremt intresserad av luftfart och dyl. Många säger att jag är bra på rp eftersom jag har hållit på med det både i arma 3 och i gta v såsom lspdfr och andra fivem roleplay servrar, har även spelat mycket på cvg innan tanoa och på publiclir medans det var tanoa. Studerar Ekonomiprogrammet i ettan.

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.