Jump to content
CvGaming

Medic Application Carin


volvo740v8
 Share

Recommended Posts

What is Your in-game and forum name?:

Answer: carin

 

 

What is Your Player ID #? (In ARMA main screen go to profilesettings, (select your profile) then press Unit, and change the unit to custom. Now you should see a 17dig number.

Answer: 76561198351032708         

 

         

             
 
 

                    

 

         

 
 
 
 
 
             

 

Have You read all of the server rules?

Answer: ja 

 

 

Have You read all of the paramedic rules?

Answer: ja

 

 

Do You promise to always act in-character and never abuse Your power while playing as a Paramedic?

Answer: ja jag lovar 

 

 

How long have You played on the server(hours)?

Answer: 320

 

 

How long have You played Arma 3 (hours)?

Answer: 345

 

 

Have You been a Paramedic earlier?

Answer: nej

 

 

How often do You play on the server and at what time of the day/night?

Answer: jag spelar nästan varje dag efter skolan 

 

 

Why should we picked you as a medic? (minimum 50 words)

Answer: jag tycker att det e många medics som trollar o så tror jag att Altis blir en tryggare plats om det finns många medics. jag e en bra pilot o bra på o köra bil. 

 

 

 

Have You been banned on this server or any other servers? If yes what have You been banned for?

Answer: ja för vdm 

 

 

 

What can you bring to the medic force?

Answer: Jag kan få en positiv inställning till alla spelare och medarbetare, jag kan ta rollspel till nästa nivå och ibland även vara underhållande! Jag sparar alltid det skadade civila livet före min.

 

 

 

Do you have any past experience with role-playing on this or any other server?

Answer: jag har spelat roleplaying i över 290 timmar 

 

Can You follow orders from a younger person or higher ranked ?

Answer: ja själv klart 

   

 

What do You think the medic faction would become better with?

Answer: nåt som man kan skydda sig bakom i fights 

 

 

Can you fly a heli in arma ?

Answer: ja jätte bra

   

 

 

Can you provide a role-play name and a role-play background for the character applying to the medic force? (50-150 Words):

Please type here: hejsan mitt namn e carin och jag bor i pyrgos jag bor här med min mamma o pappa vi har haft det svårt med pengar min pappa e svårt sjuk o kan inte jobba o mamma jobbar med o städa. när jag var 8år så drömde jag att hjälpa så många som jag kan jag tycker det e viktigt att folk ska må bra. jag ska hjälpa alla som har det som svårast där ute. idag e jag 36 år och har följt min dröm, idag så bor jag på en ö som heter altis och har inga bra läkare som kan hjälpa folket har men vi blir bara bättre o bättre med bra läkare.

 

 

Tell us a little about your self:Answer: mitt riktiga namn e simon. jag gillar motor sport och gillar att spela dator. har två hundar o kör även cross 

 

Link to comment
Share on other sites

  • WoXXeN locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.