Jump to content
CvGaming

Förslag & Förbättringar


Harrisson
 Share

Recommended Posts

On 2017-12-15 at 2:33 PM, M. Carter said:

sen så kanske sänka rebeller som behövs på bandit och armory? Och sänka poliser som behövs för Fed? 

Som tidigare nämnt, göra det lättare att faktiskt kunna köpa gearet i bandit då det nästan är omöjligt för man syns för j**la bra när man köper. Sen kanske ett sätt att kunna skydda sin heli på själv taket och man kan är skyddad när man startar den, jag tror att rebeller och civs är skickliga nog att skjuta ner en average pilot i en hummingbird men om man är skicklig så kan man ta sig från bandit med heli.

Att sänka rebeller för armory kan fungera men om ni är fler än dem när ni tar det så har ni övertaget vilket är därför de valt att ta 8 st då ett gäng kan max vara 8 online och väljer då oftast att ta Armory. Polisen har både FED och Bandit och sänka någon av dom känns också lite dåligt då de kommer bli mindre än gängen och att pusha med mindre folk när ett gäng tar FED/Bandit är svårare än vad man tror.

Visst man hade kunnat sänka Armory, Fed och Bandit till 6st men isåfall tror jag att de hade ändrat till att max 6st från ett gäng får vara online samtidigt.

Har snackat med Bachne om vart du köper på Bandit och den ska flyttas då den var felplacerad.

Och att ta sig därifrån har aldrig varit svårt då alla bandits jag varit med på har jag nästan alltid kommit undan med en hatchback, båt eller vad som jag valt använda. Du kan välja att ta en lite tank helikopter med dig till bandit än en Hummingbird sen kanske välja att parkera dina bilar inne i Ghost Hotel och sen köra till vattnet för hoppa in i en båt?

Edited by Phiilp
Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.