Jump to content
CvGaming

BAN REQ [AWA] HANNES


Eggis
 Share

Recommended Posts

 

        Name: *Eggis*

        Offender-Name: *[AWA] Hannes*

        Date: 2017-12-21 - vet inte exakt.

        Which rule(s) were broken: FAIL RP > not valuing life

        Additional information: Psykologen och Carter kidnappar Hannes. Dem skriver till mig om jag vill köpa honom . Jag tackar ja till erbjudandet då jag och Hannes och hans polare haft lite otalat innan ( I Roleplay) Jag tar med mig pengar och köper honom. Redan där säger han att han vill dö och att vi ska döda honom så han kan respawna. och återupprepar det ett antal gånger. Sedan kommer hans Polare i en helli och jag har sakt till han om hans kompisar kommer och försöker fri ta honom kommer han och hans kompisar dö! Vi är nu uppe i cargo tornet och vi kör lite lekar och vi ber han sjunga. Sedan tar han ner händerna och hoppar ut från cargot och dör. Ska även tilläggas att tidigare när jag kom och skulle köpa han så försökte han fly trots 3 skarpladade vapen. Detta tycker inte jag är att värdera sitt liv.  https://plays.tv/video/5a3c0568affc7514a5/fail-rp

 

Link to comment
Share on other sites

Dom här killarna är väldigt unga och helt nya till arma, finns det möjlighet att vi pratar med dom på teamspeak och förklarar hur RP fungerar istället för ban? 
Känns som att det ger mer effekt.

//Luckiiee

Link to comment
Share on other sites

Just now, luckiiee said:

Dom här killarna är väldigt unga och helt nya till arma, finns det möjlighet att vi pratar med dom på teamspeak och förklarar hur RP fungerar istället för ban? 
Känns som att det ger mer effekt.

//Luckiiee

Jag har kontaktar Hannes men han har inte svarat mig.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.