Jump to content
CvGaming

[FBI] Adam Banreq


Lasse
 Share

Recommended Posts

Name:   [U.C.D] L. Sjöberg

        Offender-Name: [FBI] Adam

        Date: 2017-12-31 

        Which rule(s) were broken: RDM

        Additional information: Explain in detail what happened.
Jag o M. Carter va ute vid Gang Hideout men sen kom [FBI] Dayznexxo och [FBI] Adam med en grön Hatchback sport och åkte förbi men då skulle jag åka o kolla men då blev jag skjuten. Sedan kom M. Carter och försökte rädda mig, han fick ner Adam men det gick väldigt snabbt innan han dog utav Dayznexxo.  Jag skrev till Dayznexxo och Adam och sa att jag vill ha mina grejor tillbaka eller riskera att jag lägger upp en banrequest på er. Dayznexxo svarade med ¨2 sec.¨ och sprang och lootade mig.  Medic kommmer snabbt på plats och ressar Adam men Dayznexxo hotade medic och sa att han inte skulle ressa mig. Men när både Daniel och Adam var färdig med min loot och hade lämnat ganghideout så kommer medic och ressar mig. Dom åker bort från situationen och Dayznexxo loggar ut. När väl Dayznexxo hade loggat ut så träffade jag på Adam vid kavala square. Jag förtydligade att jag skulle lägga banrequest på honom om han inte droppade mina saker. Är säker på att både Dayznexxo och Adam var och lootade mina grejer. Vill väldigt gärna få kompensation av mina dåvarande grejer som jag hade på mig. Skickar mer av videon om det är nödvändigt.

 

 

http://plays.tv/video/5a492a240825446971/rdm


 

 

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Goliat said:

Hade [G.L.A] M. Carter hotat [FBI] Adam innan han dog? Om du har video på det så vill jag se det.

Jag la engage innan men jag la den för G.L.A och inte U.C.D.

Link to comment
Share on other sites

bare at vi kom som 3 part siden de 2 var vis i en engage, fra før. så da sier loven at vi ikke skal time med noen av de 2 andre lagene så vi gjorde det riktig.

 

å når vi kom dit da vi ble engage, så trodde vi de var i samme gruppe først.

Link to comment
Share on other sites

[FBI] Adam, du kommer att bli bannad i 3 dagar för RDM på [U.C.D] L. Sjöberg. Anledningen till detta är på grund av det bevis som fins i denna ban request och att du inte har gett din sida av hur detta gick till.

Om du ska engaga någon måste du ge personen ett hot och ett ultimatum, samt rimlig tid att reagera.

 

Jag föreslår att du läser våra regler.

 

Link to comment
Share on other sites

  • Goliat locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.