Jump to content
CvGaming

Ban Req


Linus_L
 Share

Recommended Posts

    Request Information

        Name: [Medic-V.Chief] Linus L

        Offender-Name: TSAR, John Smith, Snorx ([FIB] Adam, [isis]-(unit)-snorre Lootade mig)

        Date: 2017-01-02 -  I dont know the exakt time around 22 (Swedish time)

        Which rule(s) were broken: FAIL RP, RDM, Looting Medic

        Additional information: Jag hade kommit från ett larm på rebel ön och hade precis kommit in i kavala och då skriver Snorx att jag skulle komma in i kavala och då, kommer dom i en prowler och stannar framför mig och hoppar ut och riktar vapen mot mig och säger att jag ska hoppa in i deras bil och jag hoppar ut och hoppar in i deras bil. Dom kör ner mot kavala centrum och där står polisen med spike på vägen och men dom kör runt. Dom kör till Gäng tillhåll 1 och köper "zip ties" och sätter på dom (på mig). Sedan så kör dom mig till ett hus nära kavala. Där försöker dom få ut mig, men jag kan inte komma ut på något sätt. Då kör dom in i Safe Zone och där så frågar dom polisen att forcea ut mig ut bilen och sedan springer dom till det huset och springer längst upp på huset. Sedan så ställer dom mig där och John frågar mig hur min dag har varit och jag svarade bra. Sedan så pratade dom med några andra personer. Jag fick även höra att dom hade fått order av Folkesson att dom inte skulle göra något. Sedan så var tiden ute och då dödade dom mig, sedan så lootade FIB Adam och [isis]-(unit)-snorre, tog mina kläder. 

(Vad jag vet så har dom inte engagead mig, men dom kan har gjort det) PS Jag har tvär inte video på hela Händelsen pga jag startade om min dator och sedan glömde jag det

 

När dom skjuter mighttps://plays.tv/video/5a4bfaac9bac61b709/rip?from=user

 

Något jag har missat? Skriv bara 

Link to comment
Share on other sites

FIB] Adam och [isis]-(unit)-snorre blev dödade och respawna efter så de förtjänar iallafall inte en ban, det skulle jag säga är redan löst men medic vill ändå lägga ban req på dem...

Link to comment
Share on other sites

[TSAR] John Smith, du kommer att bli bannad i 3 dagar för följande regelbryt;

§ Gang and civilian rules, 1. Gangs

  • A gang will be judged for its actions as a group.

§ Gang and civilian rules, 2. Robbery

  • You are not allowed to rob a medic and/or steal his vehicles.

§ Gang and civilian rules, 5. Kidnapping

  • Ransom amount/demand should be within reason (People DO pay out of their pockets).

 

[TSAR] Snorx, du kommer att bli bannad i 6 dagar för följande regelbryt;

§ Gang and civilian rules, 2. Robbery

  • You are not allowed to rob a medic and/or steal his vehicles.

§ Gang and civilian rules, 5. Kidnapping

  • Ransom amount/demand should be within reason (People DO pay out of their pockets).

§ General Rules, 2. Random Deathmatch

  • Killing anyone without a roleplay cause is against the rules.

 

Jag vill även tillägga att det är förbjudet att loota andra som du själv inte har dödat.

§ Gang and civilian rules, 12. Looting

  • You are only allowed to loot people that you or your gang have killed, YOU ARE NOT ALLOWED TO LOOT PEOPLE WHO CRASH WITH THEIR VEHICLES. Trying to steal another gangs loot is bannable and you also risk breaking the "not valuing your life rule".

 

[FBI] Dayznexxo, istället för att vänta ut din 3 dagars ban har du istället spelat på ett annat konto för att undvika din ban. På grund av detta kommer jag att förlänga din existerande ban med 7 dagar. Din ban tar slut 11.01.

Link to comment
Share on other sites

  • Goliat locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.