Jump to content
CvGaming

Ban request [F.I.A] Hector


Guest
 Share

Recommended Posts

Appeal Information

Name: [Cv-D] Bobbi Retardo

Offender-Name: [F.I.A] Hector

Date: 2014-12-03

Reason: We just robbed + killed Hectors crew in a gunfight 5minutes before, He clearly broke New Life Rule + Lack of Roleplay + RDM

 

Evidence: 

Link to comment
Share on other sites

JA jag erkänner att de var de, tänkte bara om ni ville smaka på samma medicin som mig när ni 15 min innan dödade mig när jag hade mina händer uppe.. kanske ni lär er nåt till nästa gång vad roleplay är..

 

Tar ett par dagars ban för detta, var de värt..

Link to comment
Share on other sites

Vet inte hur du tänker, vi rånade er fair and square, jag blev förövrigt dödad först då då jag stod o skötte snacket, så kom inte med någon j**la bullshit ursäkt nu som "rättfärdigar" ditt beteende.

Link to comment
Share on other sites

Okej såg jag inte då jag blev dödade så fort jag tog upp mina händer.. så lugna ner dig lite, jag erkänner iaf det gör inte du

Vad ska jag erkänna? Jag blev dödad först när vi rånade er när någon av er började avlossa skott, så vad har jag att erkänna...

Link to comment
Share on other sites

aja, ni fick tillbaka och enkelt var de också. som sagt jag tar denna bann som kommer va i ett par dagar inga problem men hoppas ni lärt er något också

Ja det är inte speciellt svårt att rdma, jag förstår fortfarande inte varför du säger hoppas ni lärt något, vi har inte agerat fel på något sätt, ni sköt mig när vi rånade er, och vi svarade med att skjuta er alla.

Link to comment
Share on other sites

Oh what a mess guys!

Ofc its not allowed to "give back" or use "sandlåderetorik" to achieve any revenge or agenda. Ofc its very frustrating situation and its douchebaggery to shoot someone with their arms up, but dont use arma 3 as your anger management tool. Go smack some zombies, eat a melon or roast a potato in the microwave, what the heck - even drink a whiskey and ponder upon life.

But never go bananas on the server because its very bad manners and if you think you can do stuff, take your punishment and then return as nothing has happened, you are wrong.

That attitude will not resolve anything.

 

I will have a small chat with other admins to find a fitting solution.
Locking this thread meanwhile to avoid more gasoline on the fire.

 

 

Verdict is reached:

1 week ban, hopefully you come back with a fresh mind and positive energy. If we see this behaviour again it might result in a much longer ban!

vBiNkaA.jpg
 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.