Jump to content
CvGaming

Altis Life Comeback?


Altis Life comeback?  

55 members have voted

  1. 1. Hur många saknar Altis servern när den var i full gång och hur många skulle börja lira på den igen om den "levde"?

    • Jag skulle vilja lira igen :)
    • Har gått vidare i livet :(


Recommended Posts

On 4/20/2018 at 12:34 PM, Öberg said:

Det är ju bara gå in och spela, börjar det komma in spelare så kommer ju admins intresse också komma tillbaka

Kan tänka mig att det är många som är jätte intresserade men, hur kommer det bli osv. 

Säger inte att Goatis ska sitta och göra en helt ny patch i onödan, Men många skulle vilja se något nytt, något riktigt najs liksom.

Att sitta och säga åt folk att "gå in och spela" kommer inte direkt funka. Dom vill veta vad som kommer ske, Hur vill NI att servern skall vara ? 

Edited by v.pUTIN
Link to comment
Share on other sites

On 2018-04-24 at 6:15 PM, v.pUTIN said:

Kan tänka mig att det är många som är jätte intresserade men, hur kommer det bli osv. 

Säger inte att Goatis ska sitta och göra en helt ny patch i onödan, Men många skulle vilja se något nytt, något riktigt najs liksom.

Att sitta och säga åt folk att "gå in och spela" kommer inte direkt funka. Dom vill veta vad som kommer ske, Hur vill NI att servern skall vara ? 

Det finns ingen som vill hålla på med arma när ingen spelar, dessutom var det inte någon som spelade sen vi släppte en patch så är det ju en "ny" patch.

Så vill ni ha tillbaka arma är det bara in och spela. Jag kan inte göra mycket mer än att försöka få in er att spela.

Link to comment
Share on other sites

Steg 1) Skulle jag säga är avklarat. 2018-05-01.

Såja nu är det åtminstonde 10 spelare inne dagligen samtidigt.

A.P.D har börjat ta tag i sin del, likväl medics (Tack Medic chefen och Woxxen!),

Nu väntar vi på rebellerna att steppa upp och få in 1-2 till för att kontrollera drogflödena och hetsa med A.P.D.

Det viktiga är att man inte tappar suget nu så att allt blir monotont! Allt är inte bara KOS! Host host* Eggis eller Cv-D! :D 

Hitta motivationen med att som A.P.D köra skyddskaravaner till de få civ:s som är inne, som civ. ordna lite mer draman..

(Lorten är just nu min personliga favorit som Civ. samt Akhlam Arab/Anton)

Vissa fortsätt med era fina gisslan-draman och Cv-D kötta på...

Castles Pharmacy rån är ju mitt pinsammaste ögonblick som A.P.D Kadett... 

Sen medics ni som bölar på mig som kadett, tack skall steppa upp mitt RP:ande/

Tänker inte gå till försvar här men vi kan ta allt på TS ifall ni vill tjöta om det ni ogillar! 

Steg 2) -> Aktivt mål.

För att få in 20+ spelare bör vara att få in nya pågar,

samt Cv-D dags att köra er faktion i toppen med att få in ngra till och ordna med gang-stad och sen panga på A.P.D när rebellerna är sega.

Skriv på shoutboxen när ni är inne!!! Räcker med 3-4 till som är aktiva dagligen, så är vi halvvägs till delmål 2.

Skall själv steppa upp med att försöka påminna mig själv om att donera lite då och då till servern, ifall det ännu finns uppe att kunna göra, Öberg går det?

 

Så sammanfattningsvis för att uppnå nästa mål:

*Faktionsledare (förutom A.P.D, Medics) -> Dags att dra era strån till stacken. (Civ-gang leaders - dra ihop kompisgäng!)

*Locka med en ny vän, eller snacka med en ny random spelare, ge han/hon tips...

Boosta dem med 20-30 k för att köpa truck-license och en offroad och sen skriv till personen 1-2 x under gamandets gång hur det går och bjud in dem till eran TS-channel!

Ses ikväll en skvätt ?

Och som vi säger i Skåne!
Seääuer vi , haj haj!

 

 

 

 

Edited by OttovonStauffenberg
Skånsk grammatik.
Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.