Jump to content
CvGaming

Ban Appeal Simonzx


simonzx
 Share

Recommended Posts

            Appeal Information

            Name: Adib Shishakli Just nu vet ej vad jag hette då (76561198156349725)

            Date: YYYY-MM-DD - 2017 nån gång efter februari

            Reason: Vet ej varför jag blev bannad. Några i mitt gang dupade o dem blev bannade. Efter att dem blev bannade så spelade jag några dagar på servern senare tog jag ett break o loggade in typ 1-2 månader senare o då vart jag tydligen bannad för duping. Fick varken veta något om bannen från admins samt att dem senare inte hade några kommentarer på den. Hoppas nu att ni kan ge mig en ny chans då jag inte dupade överhuvudtaget. Ni drog upp dem i vårat gäng som dupade o bannade dem men ni drog inte upp mig någon månad senare vart jag bannad.

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, OttovonStauffenberg said:

Jag minns varför du blev bannad:D

Men tänker inte sabba din chans för försoning ;).

 

 

Du var inte med i mitt gang när jag blev bannad. Jag var med i U när ganget blev bannat o där var inte du. Visst vi kanske har spelat i ett annat gang ihop tidigare men inte då. Så troligtvis vet du inte varför jag blev bannad. Så du spelade inte med oss när några i ganget blev bannade. Det var flera månader innan bannen vi spelade.

Edited by simonzx
Link to comment
Share on other sites

19 hours ago, bobin said:

han blev bannad samtidigt som jag och det vet afriel själv. det sas att han skulle komma in igen men det hände aldrig. fast jag skulle ta ansvar för vad han gjorde....................... 

Det är inget du vill göra idag heller antar jag.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • Öberg locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.