Jump to content
CvGaming

Gällande framtiden utav Altis Life.


Afriel
 Share

Recommended Posts

Hejsan.

 

Denna post kommer att innehålla lite information gällande framtiden  av Altis Life servern. Vi har den senaste tiden fått ett par påtryckningar utav er spelare om att ni vill ha möjlighet att spela. Och framförallt vill få in era gamla vänner som av olika anledningar inte varit välkomna, förrens nu. 

 

Med det sagt, JA. Vi kommer att rensa banlistan, men vilket också innebär att vi inte kommer att wipea den. men 90% av bansen kommer att lyftas.

 

Vi är absolut villiga att ha igång servern för er som vill spela, men ni kanske inte bör förvänta er samma engagemang och lika frekventa patches som tidigare, vi börjar med att se hur intresset ser ut och tar det därifrån. Jag hoppas då också att ni tar lite mer ansvar, då det är ni som vill hålla servern vid liv. Försök att lösa felaktiga situationer mellan er spelare, och försök att ha en bra stämning på servern.

 

Vi har ett par personer som kommer att spela/finnas tillgängliga för att hjälpa er. Det är Woxxen, Folkesson, Luckiiee, Öberg, Afriel.

Supportärenden och annan hjälp kan därför dröja, ha överseende! 

 

mvh Afriel. 

 

Link to comment
Share on other sites

  • Öberg featured and pinned this topic
  • 3 weeks later...
11 hours ago, oliver said:

jag e fortfarande bannad xD R.I.P

Ja du får ju kontakta mig, öberg eller folkesson alternativt göra en ban appeal, du kommer inte magiskt bli unbannad ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • Guest unpinned this topic

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.