Jump to content
CvGaming

Medic application [Peter]


peter
 Share

Recommended Posts

What is Your in-game and forum name?:

Answer: Forum Peter, ingame Jack Thompson

 

 

What is Your Player ID #? (In ARMA main screen go to profilesettings, (select your profile) then press Unit, and change the unit to custom. Now you should see a 17dig number.

Answer:76561198120436507

 

How old are you?

Answer: 16

 

Do you speak both swedish and english?

Answer: Ja

 

Have You read all of the server rules and the paramedic rules?

Answer: Ja

 

How long have You played on the server(hours)?

Answer: 500 timmar

 

How long have You played Arma 3 (hours)?

Answer: 691 timmar

 

Why do you want to become a medic?

Answer: Jag tycker att en fungerande altis Life server behöver medic för att fungera. Då medic har den uppgiften att hjälpa folk på olika sätt både med sjukvård och andra småsaker som t.ex hjälpa folk som har krockat och behöver hjälp med bilen. Jag älskar att hjälpa folk speciellt på cvg då man då öppnar dörrar för RP möjligheter. Det är just därför jag vill bli medic då jag hjälper folk och får samtidigt vara med om bra RP villket alla medics har ett ansvar att både vara delaktiva men också försöka driva RPet.

 

describe what you think that a medic does?

Answer: Som jag skrev ovanför så ska en medic hjälpa till att driva serven med både bra RP men också sjukvård och liknande då medics är de ända som kan hjälpa folk med just sjukvårds biten. 

 

Have You been a Paramedic earlier or played in another faction on cvgaming?

Answer: Jag har på cvg bara varigt medic.

 

How often do You play on the server and at what time of the day/night?

Answer: På vardagar så spelar jag nästan varje och då kan det vara 2-4 timmar. På helger så spelar jag 6-12 timmar och då är det varje helgdag.

 

Why should we pick you as a medic? (minimum 25 words)

Answer: Jag har mycket erfarenhet som medic, Jag är väldigt aktiv och sammarbetar med andra medics, Jag följer alltid order, jag är väldigt aktiv och håller mig inte bara i Kavala utan jag försöker sprida ut mig så mycket som det går över altis mappen.

 

Have You been banned on this server? If yes what have You been banned for?

Answer: Nej

 

What can you bring to the medic force?

Answer: Lojalitet och en aktiv medic som gör ett bra jobb.

 

What qualities do you think a medic should have that fits you, name at least 4 pieces

1:Lojal

2:Samarbetsvilig 

3:Ansvarsfull

4:Om jag gör något fel så tar jag mitt ansvar och rapporterar felet till medic chefen eller någon annan högre rankad än mig

5:Är lugn i stressade situationer

 

Do you have any past experience with role-playing on this or any other server?

Answer: Ja

 

Can You follow orders from a younger person or higher ranked?

Answer: Ja

   

 

What do You think the medic faction should become better with?

Answer: Att vara mer utsprida så att man kan ha några i Kavala och några i pyrgos. Det underlättar om det är någon som behöver akut hjälp som är lite högre upp på mappen och det gör också att mapen blir lite mer livlig då folk kan känna sig tryga att vara över hela mappen då de vet att det finns medics överallt.

 

Can you fly a heli in arma and drive a fast car?

Answer: Ja

   

Can you provide a role-play name and a role-play background for the character applying to the medic force? (50-200 Words):

Please type here:Mitt namn är Jack Thompson och kommer från en liten by utanför Sofia. Min pappa var väktare för ett masking företag och min mamma jobbade som fält präst på ett regemente. Jag var 12 när det blev krig i Altis och vår by som låg brevid ett regemente blev bombaderad varje dag. efter kriget så blev vår by plundrade av nato som straff för att vi kämpade mot dom. De tog allt vi hade men jag kämpade vidare mot dom på mitt egna viss. Jag började skolan igen  och när jag gick ur grund skolan så ville jag bli den första från vår by som blev läkare så jag flytade till Kavala och pluggade medicin och efter 3 år så blev jag läkare. jag jobbade på ett liten klinik i Kavala och en dag när jag kom hem så hörde jag på radion att det var ont av akut sjukvårdare så jag tittade på mig själv i speglen vill jag bota sjukdomar resten av mitt liv eller vill jag förändra. Och nu när jag skriver ansökan så tänker jag att jag gjorde rätt val.

 

 

 

Tell us a little about your self:

Please type here: Mitt namn är Johannes och jag kommer ifrån en vacker plats som heter Skåne. Jag är sexton och ska börja plugga beteendevetenskap på gymnasiet. När jag inte spelar vilket inte är ofta så är jag med vänner eller kollar på hockey. Jag gillar även att hålla på med datorn eller vara på lan.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hej, Du har blivit antagen till intervju till CVGamings Medic kår.

Du kan kontakta mig på Teamspeak, Infomation till server kommer under.

ON HOLD

Teamspeak Server IP: ts.cvgaming.net

Sedan kan du sätta dig i "Medic Assistance"

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.