Jump to content
CvGaming

Jaha


v.pUTIN
 Share

Recommended Posts

           Appeal Information

            Name: [RDM] Banan Bengt

            Date: 2018-07-(ehm)

            Reason: Explain your point of view as much as in-depth as possible. If you have any proof of the users guilt in form of links, post them here.

Jag vart permad för att några trollade i kavala, var av några av dom som var med i samma gäng som jag var med  förtillfället(och ja jag var i närheten men gjorde inget) Vilket jag tror Luckiiee kan säga också, Skickade även en gyazo till Luckiee och förklarade vart jag var osv, Men han sa att jag skulle göra en ban appeal.

Jag har ju inte gjort något fel utan blev hänvisad till "A gang will be judged for its actions as a group."

Edited by v.pUTIN
Link to comment
Share on other sites

Stod och speccade detta enorma clusterfuck, ena från det gänget stod och knockade en medic, en annan slängde massa flashbangs, en tredje rdma medicen och en fjärde körde in en bil i en annan så en massa sprängdes. Det resulterade i att jag tog alla. 

Kommer inte ihåg videon men om Putin skickar den igen o allt är ok så är det väl bara unbanna :)

Link to comment
Share on other sites

Skickade en Gyazo på var jag stog, Ska se om jag finner den igen

https://gyazo.com/1af6300a18dba0d18cf8b02cfe21126b Jag står längst bak där som man ser i slutet.(kanske lite svagt bevis, men det enda jag har)

Dog inte i krashen, ao har väll inge mer att tilllägga

Edited by v.pUTIN
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Hej @v.pUTIN 

 

Jag kommer knappt ihåg händelsen, vet inte vem som la bannen heller. Men oavsett  hur situationen såg ut, så satt du lite i skiten med väldigt många händelser i bagaget.

Jag har igentligen ingenting emot att släppa in dig igen, men! Du var en av de äldre spelarna förr, och kunde absolut inte bete dig då. Vad kommer  att vara annorlunda denna gången? 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • Darwin locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.