Jump to content
CvGaming

Polis application Jack Thompson(peter)


peter
 Share

Recommended Posts

Police slots are only available to players who have applied and been accepted for whitelisting.  With the added power that comes with the police position.

Cancel.url

The topics subject MUST be "Police Application (YourForumName) [(YourCurrentIngameName)]". e.g. Police Application Testson [[A.P.D] T. Testson]

 

Requirements to join the Police Department are:

Meet the minimum age of 18. 

Understand basic server rules. 

MUST have a working microphone! 

MUST have a good command of the English language. 

MUST have a decent understanding of how Roleplaying works. 

 

In-Game Name? : Jack Thompson

What is your Player ID #? (In ARMA main screen go to Config/Profiles (select your profile) Then you should see a 17 Digit number) 76561198120436507

Age? : 16 snart 17

Do you speak both Swedish and English?: Ja

Do you have any past experience about being a police officer on this or other servers?: Ja

If yes, what servers?: Det var rätt längesedan så minns inte vad de hette.

Do you have a working microphone?: Ja

How long have you played on CvGaming?: 600h

Have you been banned before?: Nej

Do you promise to always act in-character and never abuse your power while playing as a police officer?: Ja

Are you ready to leave your civ gang to become a police officer to avoid conflicts?: Ja

Can you follow orders from a younger person?: Ja

 

 

What qualities do you think a CvGaming Police officer should have that fits you, name at least 5 pieces

1) Självsäker.

2) Respektful

3) Föredrar att prata framför att använda vapnet.

4)  ÄR lugn i stressade situationer.

5) Har bra lokalsinne

 

 

Describe why you would like to play as a police officer?: Jag har varigt polis på olika servrar och tycker att det är väldigt kul men jag har inte varigt polis på cvg så tänkte desta det. Polisen ska ghälpa till med att driva RP och jag tror att jag kan hälpa til så att serven får ett bra flyt i RP.

 

 

Briefly describe the various tasks of a police officer?: Förebygga brott i form av att vissa sig på gator och torg men även att stoppa bilar som kör för fort och se till att de har rätt licenser, men även att se till att folk inte har tunga vapen och sist men inte minst stoppa brottslingar.

 

Describe what YOU expect out of your fellow officers?: Respekt, tillit, 

 

What is your input on using lethal force?: Vapen ska man bara använda som sista altenativet gäller samma sak med tazer då det också är et vapen.

 

Describe why YOU would be a good addition to the police force?: Jag har mycket erfarenhet både som polis och med RP. Jag tror också att jag kan hjälpa till att stoppa buset samtidigt som jag försöker driva RP.

 

What is your input on respect, loyalty, and rule enforcement?: Respekt är viktigt då alla poliser måste ha ett förtroende för varandra, samma sak som lojalitet då alla poliser måste vara lojala tillvarandra och det viktigaste av allt att  se till att det blir lag och ordning i landet.

 

Please provide name and a background story for your character applying to the police: (100 words minimum):

När jag var liten så var min dröm att bli polis så efter att ha pluggat på universitetet så bestämde jag mig för att bli vakt så att jag får den kunskapen jag behöver för att bli polis. Men även för att jag alltid har velat hålla på med säkerhet och att se till att alla mår bra. Så när jag jobbade som vakt så försökte jag leka lite polis och patrullerade lite utanför fabriksområdet som jag skulle vakta. Och varför detta är på grund av att jag vill att alla ska våga gå ut om nätterna på gator och torg och inte behöva se över axeln hela tiden. Det ska inte vara de civilas uppgift att se till att de är säkra det är polisen som ska göra det och det gör mig förbannad att se i ett civiliserat samhälle att vanliga civila måste köpa ett skjut vapen för att de ska våga gå ut. Så det är därför jag vill hjälpa till i samhället och då menar jag alla i samhället. Inte bara de rika och de som har det bra utan jag vill också hjälpa de som är på samhällets botten  och se till att folk ringer polisen och inte dra fram sitt vapen när de är hotade och jag vet att jag kan hjälpa till och jag kommer göra allt i min makt för att se till att alla behandlas rättvist.

 

Tell us a little about yourself! Heter Johannes och kommer från Skåne pluggar beteendevetenskap första året och är intresserad av datorer och hockey, speciellt Skånes stolthet Malmö Redhawks.

 

 

 

 

AS A RECRUIT, YOU ARE UNDER PROBATION! THE FIRST BIG MESS-UP, IF YOU CANNOT EXPLAIN YOURSELF, YOU'RE GONE!

 

Accepted cops will begin at the lowest rank of cadet and can be promoted by serving well and following the police rules (shown in game on the map menu). Increased rank will open new options and abilities.

 

You must play as a cop until you reach the rank of Officer.

 

DO NOT COME ON TEAMSPEAK AND BOTHER ADMINS/POLICE CHIEF ABOUT YOUR APPLICATION.

 

DO NOT POST IN THE SHOUTBOX AND ASK US TO LOOK AT YOUR APPLICATION. YOU CAN SEE IF IT HAS BEEN WATCHED IN THE FORUM.

 

FAILURE TO ABIDE BY THE FORMAT GIVEN AND RULES GIVEN WILL RESULT IN YOUR POST BEING DELETED.

Like

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.