Jump to content
CvGaming

Police Application Dimitriiiiiiii/Dimitriiiiiiii


Dimitriiiiiiii
 Share

Recommended Posts

Meet the minimum age of 18.

Understand basic server rules.

MUST have a working microphone!

MUST have a good command of the English language.

MUST have a decent understanding of how Roleplaying works.

 

In-Game Name? : Dimitriiiiiiii

What is your Player ID #? (In ARMA main screen go to Config/Profiles (select your profile) Then you should see a 17 Digit number)

Age? : 18

Do you speak both Swedish and English?: ja

Do you have any past experience about being a police officer on this or other servers?: andra servrar.

If yes, what servers?: minns inte över 1 år sedan tror jag.

Do you have a working microphone?: Ja

How long have you played on CvGaming?: Började tidigt 2015 minns inte när jag slutade men tror det var sent 2017

Have you been banned before?: kanske det. (minns inte riktigt)

Do you promise to always act in-character and never abuse your power while playing as a police officer?: ja

Are you ready to leave your civ gang to become a police officer to avoid conflicts?: om jag hade haft ett ja

Can you follow orders from a younger person?: Självklart.

 

 

What qualities do you think a CvGaming Police officer should have that fits you, name at least 5 pieces

1) Att kunna köra bilen.

2) att kunna rp på en bra nivå

3) vara tillräckligt mogen

4) kunna kartan Altis som sitt eget hus

5) Ha respekt för alla.

 

 

Describe why you would like to play as a police officer?:

Trött på att spela civil och känner att polis hade varit mycket roligare iaf från tidigare erfarenheter.

 

 

Briefly describe the various tasks of a police officer?:

Se till att alla människor följer lagen och att finnas tillgänglig ifall det skulle bli ett problem. Och skydda denna fina ö.

 

Describe what YOU expect out of your fellow officers?:

Bra samarbete och även bra kommunikation.

 

What is your input on using lethal force?:

Om jag eller min kollega samt någon annan människa är i den faran att det behövs. tex (vapen hot eller liknande)

 

Describe why YOU would be a good addition to the police force?:

Jag anser att jag har vad som krävs och är bra på att samarbeta.

 

What is your input on respect, loyalty, and rule enforcement?:

Dessa är 3 saker av många fler som behövs inom en poliskår för att den ska funka.

 

Please provide name and a background story for your character applying to the police: (100 words minimum):

Dimitri Svensson är tillbaka från en lång semester i utlandet. Han bodde på ön för ungerfär ett år sedan och då såg allt mycket bättre ut än vad det gör idag. När han kom till Altis efter sin semester så märkte han hur mycket har förändrats och insåg snabbt att det är för mycket kriminella aktiviteter och för lite poliser på Altis vilket fick Dimitri att vilja delta och försöka ändra på hur Altis ser ut nu. Så ön blir en säkrare plats för folk att både besöka och bo på. 

Tell us a little about yourself!

Heter Dennis, 18år. sitter för mycket framför datorn och gillar spel med rp väldigt mycket. (älskar pizza) är även väldig intresserad av bilar. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.