Jump to content
CvGaming

Medic application [Peter]


peter
 Share

Recommended Posts

Paramedic slots are only available to players who have applied and been accepted for whitelisting. It is vital that you fulfill the requirements before applying. 

 

The topics subject MUST be "Medic Application (YourForumName) [(YourCurrentIngameName)]". e.g. Medic Application Linus 

Not filling out everything in the medic application, will be AUTO-Declined

 

Requirements for joining the Emergency Medical Services  are as follows:

-MUST meet the minimum age of 15 (exceptions can be made). 

-MUST have knowledge about basic server rules, and Medic rules.

-MUST have a working microphone!

-MUST have Teamspeak 3

-MUST have a good command of the English language

____________________________________________________________________________________________________________________________

It is vital that everything inside the green lines are copied and pasted into Your Medic Application!
 

 

What is Your in-game?:

Answer: Jack Thompson

 

What is Forum name?:

Answer: Peter

 

 

What is Your Player ID #? (In ARMA main screen go to profilesettings, (select your profile) then press Unit, and change the unit to custom. Now you should see a 17dig number.

Answer:76561198120436507

 

How old are you?

Answer: 16

 

Do you speak both swedish and english?

Answer:Ja

 

Have You read all of the server rules and the Medic rules?

Answer:Ja

 

How long have You played on the server(hours)?

Answer: 600h

 

How long have You played Arma 3 (hours)?

Answer:  703h

 

Why do you want to become a medic? (minimum 50 words)

Answer: Jag har varigt medic tidigare på cvg och tyckte att det var jätte kul, men sen så försvann serven och nu när den är tillbaka igen så vill jag fortsätta.

 

Describe what you think that a medic does? (minimum 40 words)

Answer: En medic ska hjälpa och ge sjukvård till folk som är skadade och behöver hjälp och ska tillsammans med polisen förebygga olyckor genom att visa sig på gator och torg.

 

Have You been a Paramedic earlier or played in another faction on CVGaming?

Answer: Jag har varigt sjukvårdare på serven innan.

 

How often do You play on the server and at what time of the day/night?

Answer: Jag spelare 3-4 timmar på vardagar och på helger 6-12 timmar.

 

Why should we pick you as a medic? (minimum 40 words)

Answer: Jag har varigt medic innan så jag har rätt mycket erfarenhet. Jag tar med tid med patienterna och försöker at hålla en sån hög RP nivå som möjligt.

 

Have You been banned on this server? If yes what have You been banned for?

Answer: Nej

 

What can you bring to the medic force?

Answer: En aktiv medic som strävar till att bidra med så bra RP som möjligt samtidigt som man hjälper folk.

 

What qualities do you think a medic should have that fits you, name at least 4 pieces

1: Självsäker.

2: Lugn i stressade situationer.

3: Om jag gör något fel så tar jag mitt ansvar och rapporterar felet till medic chefen eller någon annan högre rankad än mig

4:Samarbetsvillig

5: Lojal

 

Do you have any past experience with role-playing on this or any other server? 

Answer: Ja

 

Can You follow orders from a younger person or higher ranked? Yes/No

Answer: Ja

 

If we are going to accept you, are you going to be active? Yes/No

Answer: Ja

   

What do You think the medic faction should become better with?

Answer: Att vara mer utsprida så att man kan ha några i Kavala och några i pyrgos. Det underlättar om det är någon som behöver akut hjälp som är lite högre upp på mappen och det gör också att mapen blir lite mer livlig då folk kan känna sig tryga att vara över hela mappen då de vet att det finns medics överallt.

   

Can you provide a role-play name and a role-play background for the character applying to the medic force? (Minimum 60 Words):

Please type here: Mitt namn är Jack Thompson och kommer från en liten by utanför Sofia. Min pappa var väktare för ett maskinöretag och min mamma jobbade som fält präst på ett regemente. Jag var 12 när det blev krig i Altis och vår by som låg bredvid ett regemente blev bombarderad varje dag. efter kriget så blev vår by plundrade av Nato som straff för att vi kämpade mot dom. De tog allt vi hade men jag kämpade vidare mot dom på mitt egna viss. Jag började skolan igen  och när jag gick ur grund skolan så ville jag bli den första från vår by som blev läkare så jag flyttade till Kavala och pluggade medicin och efter 3 år så blev jag läkare. jag jobbade på ett liten klinik i Kavala och en dag när jag kom hem så hörde jag på radion att det var ont av akut sjukvårdare så jag tittade på mig själv i spegeln vill jag bota sjukdomar resten av mitt liv eller vill jag förändra. Och nu när jag skriver ansökan så tänker jag att jag gjorde rätt val.

 

 

Tell us a little about your self:

Please type here: Heter Johannes och pluggar beteendevetenskap första året, gillar datorer och ishockey speciellt Skånes stolthet Malmö Redhawks.

 


 

____________________________________________________________________________________________________________________________

- AS A MEDIC-TRAINEE, YOU ARE UNDER PROBATION! If You can not follow our regulations You will be removed.

Accepted Paramedics will begin at the lowest rank of Medic-Trainee and can be promoted by serving well. Increased rank will open new options and abilities.

- DO NOT COME TO TEAMSPEAK OR INGAME TO BOTHER ADMINS OR CHIEFS ABOUT YOUR APPLICATION

- DO NOT POST IN THE SHOUTBOX OR TEAMSPEAK AND ASK US TO LOOK AT YOUR APPLICATION. YOU CAN SEE IF IT HAS BEEN WATCHED IN THE FORUM.

FAILURE TO ABIDE BY THE FORMAT AND RULES GIVEN, WILL RESULT IN YOUR POST BEING DELETED.

Link to comment
Share on other sites

Hej, Du har blivit antagen till intervju till CVGamings Medic kår.

Du kan kontakta mig (Linus) eller Anton på Teamspeak, Infomation till server kommer under.

ON HOLD

Teamspeak Server IP: ts.cvgaming.net

Sedan kan du sätta dig i "Medic Assistance"

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.