Jump to content
CvGaming

Polis App Johnes


Johanees
 Share

Recommended Posts

In-Game Name? : Just nu [Cv-D][BOSS] BÖÖÖÖ(Har ej koll på antal Ö. Har nickat Johannes och Abdaharam också.)

What is your Player ID #? (In ARMA main screen go to Config/Profiles (select your profile) Then you should see a 17 Digit number)

Age? : 16, fyller 17

Do you speak both Swedish and English?: Ja

Do you have any past experience about being a police officer on this or other servers?: Ja

If yes, what servers?: CVG, och en till för länge sedan

Do you have a working microphone?: Ja

How long have you played on CvGaming?: Spelade för första gången för 3 år sedan skulle jag tro, närmare 2.000 timmar totalt

Have you been banned before?: Ja, ett par gånger när jag var ny (Var 13 år med pipig röst och grov autism, har ändrats lite sedan dess)

Do you promise to always act in-character and never abuse your power while playing as a police officer?: Ja

Are you ready to leave your civ gang to become a police officer to avoid conflicts?: Ja

Can you follow orders from a younger person?: Ja

 

 

What qualities do you think a CvGaming Police officer should have that fits you, name at least 5 pieces

1) Duktig på att RPa

2) Duktig på att panga

3) Köra utan att krocka hela tiden

4) Kunna hur det fungerar när man ska RPa som polis

5) Inte försöka eskalera RP scenarion till KOS

 

 

Describe why you would like to play as a police officer?:

Har spelat polis tidigare och tyckte det var riktigt kul, mest för att faktiskt kunna RPa och göra annat än att bli engagead. Det är trevligt att spela med lite olika människor, framför allt mer seriösa sådana. Att kunna göra något (På sätt och vis) för servern är också ett stort plus.

 

Briefly describe the various tasks of a police officer?:

Se till att gäng inte mobbar civila, se till att vägarna inte är fulla med krockade fordon och spike's utsatta av KOS sugna gäng. Skicka iväg dem som inte följer lagen till en 10-20 min semester.

 

Describe what YOU expect out of your fellow officers?:

Att dem försöker RPa och vara seriösa, att dem inte är dryga och att dem inte ska KOS'a allt och alla.

 

What is your input on using lethal force?:

Försök att inte göra det, skulle jag säga. Ibland måste man dock, och så ska man bara panga på.

 

Describe why YOU would be a good addition to the police force?:

Skulle kalla mig själv seriös, och vet vad man får och inte får göra. Har spelat tidigare också.

 

What is your input on respect, loyalty, and rule enforcement?:

Dem är väl bra antar jag. Hoppas att man kan ta dem för givet i poliskåren.

 

Please provide name and a background story for your character applying to the police: (100 words minimum):

Jag kallas (Böööööö) men heter egentligen Abdul Karim. Jag föddes i Tensta, norra Stockholm och växte upp med mina grabbar. På fritiden snattade och beknade vi, mest för skoj. Livet som kriminella fortsatte tills vi vart vuxna, och då började det ta död på flera av oss. Eftersom att kriminaliteten hade gått från en hobby till ett yrke och livsstil hade jag inte mycket att göra annat än att fortsätta. Jag fick höra att det fans en Ö full av droger, rebeller och chanser att lyckas och flyttade dit. Efter många år av kokainrundor och vevande mot kavalatuggare så börjar jag tröttna och vill göra rätt för mig. 
 

 

Tell us a little about yourself!

Heter Johannes, 16 bast och går teknik. Gillar spel och att sova. Spelar för mycket LOL och ARMA. Failade mina guld promos ett par gånger, så det lär bli ARMA ett bra tag nu. Riktigt dålig på FIFA19 är jag också. Typ bäst i världen på att köra Hatchback sport.

 

God jul

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.