Jump to content
CvGaming

Ban Appeal HADI


AbdalHadi

Recommended Posts

 Appeal Information

            Name: HADI

            Date: kommer inte ihåg kanske 1-2 år sedan

            Reason: (jag blev permad för duping) jag hade varit ute med en kompis och vevat, sen lämnade min kompis och jag åkte till mitt hus i Kavala. När jag hade varit i mitt hus ett tag och gjort lite inventory management så ser jag en okänd man utanför mitt fönster, så jag fick panik och sprang ut för att jag trodde det var en polis, sedan när jag gick runt mitt hus och kollade så var mannen inte kvar så jag sprang in i mitt hus återigen, la mig på golvet och la in alla mina saker jag hade på mig i en av mina lådor och 10 sec senare så var det restart av servern. och tydligen när man lägger in saker i sina lådor innan restart så dupas sakerna. senare samma dag så gick jag till kavala market, då kommer en pojke vid namn frankie fram till mig och säger "blev inte du bannad" då svara jag "nä varför skulle jag bli de?" då svara han "Goatis sa det". dagern efter när jag skulle gå in på servern så står det "Perm ban duping by afriel". så jag blev alltså bannad för omedveten duping, fast det kan jag inte bevisa det är bara ord jag skriver för folket som läser detta. Iallafall jag önskar att få en till chans att spela på servern.

Vill be om ursäkt för min oseriösa titel på min tidigare ban appeal.

MVH HADI

Link to comment
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • Öberg locked this topic

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.