Jump to content
CvGaming

ban req [arg]


A.Almkvist
 Share

Recommended Posts

  1. Name: A.Almkvist (Vid tillfället: [Klocksnack.se] Almkvust)

            Offender-Name: [arg] Shaka Tau & [arg] Göran

            Date: 2018-12-26 - <Efter 00:00 rs> 

            Which rule(s) were broken: RDM x2

            Additional information: Körde lite late night shit rp, gick runt och sålde klockor. Landar på vägen utanför airport med min Hummingbird o stöter på [arg]. Blir engagead när jag kliver ur helin +rep på rp. Det slutar med att jag får deras i bil och de får min heli. Därefter blir jag tillbedd att åka därifrån, vilket jag gör. När jag dock kommer till Airport checkpoint blir jag skjuten av [arg] Shaka Tau (detta kommer inte på film). Ber de att refunda 20k, vilket de inte hinner göra. Försöker ta mig till min heli (för att lösa refunden). Blir dock skjuten av motiveringen DET ÄR KRIG, SKYLL DIG SJÄLV. De har varken kos på mig från förra incidenten då jag blir rdmad, eller för att jag hoppar in i min egna heli. (En admin kan även notera det som de skriver i side, agerar som töntar). Erbjöd en refund på 300k som de vägrade betala. Vet inte hur jag orkar lägga denna ban req, men hatar snorungar. 

    PS: de har inte vunnit en fight mot någon

Edited by A.Almkvist
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.