Jump to content
CvGaming

Ban Request - [K] Walter


Olsson
 Share

Recommended Posts

Name: [[)] Olsson

Offender-Name: [K] Walter

Date: 2018-12-26 20:50

Which rule(s) were broken: RDM

Additional information: Tog ut en heli i Kavala och skulle åka och capa gang hideout för att köpa gear och då blir jag skjuten av Walter.

 

 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Obbe said:

If you are killed in the crossfire of a firefight, it is not RDM. Vi hade krig i hideout med ett annat gäng du väljer att landa fast det är fullt krig och du sitter i copilot så man inte kunde få tag på dig.

Hur fan ska jag veta att ni har fight? Inte ett enda skott sköts när jag var där.

Link to comment
Share on other sites

Wow... hade du skrivit till mig hade jag kunnat compa dig. Konstigt att du väljer att landa där när du ser massa trasiga bilar överallt och sen att du inte flyger iväg när vi skjuter söker du att du ska bli dödad?  Sen sitter du i Co-Pilot med vilket gör att jag inte kan tagga dig. Så jag chansade på  att det var [617] och ifall det blev fel så får jag refunda dig.

Kontakta mig på ts ifall du vill ha refund på dina kläder xd

Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, Eggis said:

Wow... hade du skrivit till mig hade jag kunnat compa dig. Konstigt att du väljer att landa där när du ser massa trasiga bilar överallt och sen att du inte flyger iväg när vi skjuter söker du att du ska bli dödad?  Sen sitter du i Co-Pilot med vilket gör att jag inte kan tagga dig. Så jag chansade på  att det var [617] och ifall det blev fel så får jag refunda dig.

Kontakta mig på ts ifall du vill ha refund på dina kläder xd

Så trasiga bilar = fight?

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Olsson said:

Absolut, men man tänker ju inte att folk ska rdma.

Skulle inte kalla det en "rdm" snarare missförstånd. Btw så säger du själv att du skiter i att det är misstänksamt utan bara tänker att vi inte får skjuta dig utan engage...

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Eggis said:

Skulle inte kalla det en "rdm" snarare missförstånd. Btw så säger du själv att du skiter i att det är misstänksamt utan bara tänker att vi inte får skjuta dig utan engage...

Ja exakt, varför ska jag bry mig om det är misstänksamt eller inte? Då ni ändå inte får skjuta mig.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Olsson said:

Ja exakt, varför ska jag bry mig om det är misstänksamt eller inte? Då ni ändå inte får skjuta mig.

Roleplay has stopped working...

FailRP.exe is launching

Link to comment
Share on other sites

  • Darwin locked this topic

Hej, väljer att neka denna banrequest då jag inte tycker att det är nödvändigt att banna någon för detta. Men..
@Eggis du får lösa en refound till @Olsson.
Kontakta mig på ts när det är löst.
Sedan @Olsson så är det inte lätt för dem att veta vem det är när du flyger i Co-Pilot, så du kanske borde tänka på det till nästa gång så det inte händer igen.

Sen Obbe och Eggis, bara för att vi nekar denna är det inte okej att skjuta direkt på en heli. Detta är inte crossfire.

Declined

/A. Harrisson

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.