Jump to content
CvGaming

ban appeal rizze


locktown2
 Share

Recommended Posts

Appeal Information 
Name: rizze 

Date: runt 2016 kommer inte ihåg vilken dag, länge sen jag spelade för kommer inte in.
Reason:blev bannad på grund av misstänkt för pengar dup. skulle få 6 månader men är fortfarande bannad på servern. hoppas att jag kan få en unban för har lärt mig min läxa nu, tack på förhand mvh rizze.
 

Link to comment
Share on other sites

Har så många frågor, 3 ban appeals efter varandra? vad hände där? sen vem av er är faktiskt rizze?

egentligen borde dupers av något slag aldrig någonsin få komma tillbaks då det är ett sånt respektlöst barnsligt och uppenbart regelbrott då man vet vad man gör om man håller på med sånt.

Ni kan ju göra upp om vem som faktiskt är rizze, och inte posta 100 ban requests efter varandra så kanske jag faktiskt tittar på detta.

Link to comment
Share on other sites

jag visste inte hur jag skulle göra en så min kompis hjälpte mig men den första blev fel. de är jag som är den riktiga rizze, den första var inte rätt gjord sa en på ts, sen kom jag in på mitt acc o la en egen för att de är jag som har en önskad att bli obannad, ja men tror du jag kommer göra de själv om jag vill komma in igen? så de är därför de kan ligga tre stycken, fösta var inte rätt lagd, den andra la min kompis för jag kom inte in på mitt konto för de inte var accepterad, o sen kom jag in o la en egen.

 

Edited by locktown2
Link to comment
Share on other sites

  • Darwin locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.