Jump to content
CvGaming

ban req [bkg]


A.Almkvist
 Share

Recommended Posts

Name: [L.N] [Klockmaster] Alm

        Offender-Name: [BKG] Joguìn Gusmán

        Date: 2018-12-29 - <14:39> 

        Which rule(s) were broken: Ger inte tillräckligt med tid vid engage + krashar mitt plan.

        Additional information: Landar mitt skitsnygga plan vid coke proc och försöker ta mig ur fattigdom. Blir då tokengagad av BKG. Försöker ta upp händerna vilket inte går pågrund av jag har processing på g. Försöker kommunicera det på ett så bra sätt som möjligt. Men han ger mig istället 3 sekunder och verkar inte höra mina kallelser på hjälp. Väljer då att försöka avbryta processingen själv genom att röra mig bort från skylten. Detta uppfattar herr BKG vara ett försök till att fly, så han skjuter skallen av mig. Då blir jag aslack, ursäkta. Respawnar och väljer att tjura i Pyrgos. Sedan tokanvänder jag key chain för att se så han faktiskt chopar planet och inte krashar den då det är emot reglerna. Man ser i chatten att han dör när planet försvinner. (Det är 11,8 km till coke processing). Allt som allt förlorade jag en nyköpt väska av hög kvalité. Och min insurance på planet + lite coke :(

tack o hej leverpastej

Link to comment
Share on other sites

Du fick inte tid nog iochmed att du processade och försökte förmedla det. 
BKG har varit här uppe väldigt mycket i ban reqs och verkar inte tagit till sig reglerna på servern.

Därför kommer vi ge BKG Joaquin 2 dagar för RDM och failRP.


Edit: Solved with refund

SOLVED!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.