Jump to content
CvGaming

Ban appeal kurre ugur


chebbi
 Share

Recommended Posts

Name: [RU] Snabbel A

Date: 2017-09-21

Hej, skulle vilja bil unbannad. Jag har kollat tillbaka på vad jag har gjort och skäms för det. Jag skulle vilja visa att jag har mognat till både personligen och ingame. Har spelat en del rp på gta så den fronten har förbättras enligt mig.

Det jag gjorde. Jag var ett rövhål mot majoriteten av folket på serven samt att jag dödade en från JWK med spike i en fight. Detta ansåg jag vara roligt förr men nu anser jag att detta är omoget, skulle vilja bevisa att jag har mognat till som person.

Edited by chebbi
Link to comment
Share on other sites

Hejsan Kurre.. 

 

Du kan absolut vara en av de personer som varit den djävligaste här, och av de få sakerna du  själv nämner så missar  du det  väsentliga.

Den största anledningen till att jag tänker neka din  appeal är alla dessa grova påhopp du gjort mot medlemmar i staff, kanske grövst mot just mig?

Jag tror inte att du har något att medföra till servern, och tror inte på att ge dig en ny chans. Men det sagt, är du nekad denna appeal.

 

Med kär hälsning, Affe. 

Link to comment
Share on other sites

  • Afriel locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.