Jump to content
CvGaming

BAN REQUEST - [L.N] Sylvéster


Sjörövaren
 Share

Recommended Posts

 Name: [RPG] Skurk

 Offender-Name: [L.N] Sylvéster

Date: 2019-01-01 20:40

Which rule(s) were broken: Fail engage

Additional information: we were in a fight with the police and he randomly runs up and shoot me in the cargo tower. Also we killed him 10 minutes before this incident (also showed in the video). He then go back almost to the same place and shoot me (police checkpoint 2-3 km away from gang hideout).

Proof https://plays.tv/video/5c2bc52e3c4d7cf813/rdm-av-sylvester

 

 

Edited by Sjörövaren
Link to comment
Share on other sites

Jag vart ressad av Nilsson ? gick och köpte en rook sen letade jag efter folk att engagea jag ser er i checkpoint jag åker tillbaka runt muren engagear inte ens dig du är långt iväg. Jag engagear dingoberra över muren. Han reagerar och springer mot mig jag tar min bil och åker mot ett cargo sen märker jag inte att du sitter där, så jag taggar dig märker att du är rpg och skjuter dig ?, Jag vill gärna ha Dingoberras video för att det var han jag Engagea inte dig. Det är som att du engagear min gäng polare 700 m ifrån sen kommer du till mig och skjuter mig. och jag fixar video på att du bara sköt mig och lägger en ban req? Tycker det är Dingoberra som borde lägga denna ban req för det var han jag Engagea.

Link to comment
Share on other sites

Det är en massa bilar igång, hur lätt är det att höra en engage då? Som sagt, ingen av oss i videon reagerar, det enda vi vet är att du kör omkring med en bil och som helt random springer upp i mitt torn och dödar mig. 

Link to comment
Share on other sites

  • Harrisson locked, unlocked and locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.