Jump to content
CvGaming

Hamn vid Pyrgos för APD


Equlize
 Share

Recommended Posts

För att underlätta för polis operationer i havet runt bron och pyrgos med båt, behövs det en hamn för att APD ska slippa ta ut en båt i Kavala och sedan köra runt hela ön. Det är ofta ett alternativ som går bort eftersom det tar för lång tid att utföra. Därför har jag gjort ett förslag till en hamn strax utanför Pyrgos. Jag är gärna öppen för förslag på hur den kan förbättras eller om någon vill göra en egen. Men det hade underlättat för APD att kunna använda båt i vissa situationer.

Länk till Screenshots ( https://imgur.com/a/rKlxqTE )

Har du några frågor eller funderingar är det bara att kontakta P.Travis på ts eller kommentera nedan

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, Darwin said:

Snyggt gjort, tyvärr är båtar ganska obetydliga och används aldrig, båtar kan liksom inte utspela helis i nödvändighet och därför använder ingen dom, lite synd, hade varit coolt om dom faktiskt va användbara

Enligt mig hade det varit betydligt lättare att till exemepl ta sig till rebelön mer obemärkt. Båt är betydligt tystare än att landa med en heli. Specielt om det är ganska spänt och det är svårt för APD att ta sig till ön. Sen är det klart att ingen använder båtar eftersom vi bara har en hamn som ligger i kavala. Tror att båten skulle anvädas mer om det fanns möjlighet till det. Bara en fundering som sagt.

Link to comment
Share on other sites

Absolut, båtar och ubåtar har använts förut på servern men tyvärr är dom inte riktigt värda nog att använda pga den låga hastigheten etc, skulle nog våga säga att ubåtar är det enda användbara om man vill köra obemärkt, båtar kommer ingen orka använda, jag önskar det fanns en anledning att använda dom dock

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.