Jump to content
CvGaming

Ban request [RPG] Silo


Stefan
 Share

Recommended Posts

    Name: [BKG] Stefan

        Offender-Name: [RPG] Silo

        Date:  2019-01-01 23.00

        Which rule(s) were broken: RDM 

        Additional information: Me and Joaguìn Gusmán was driving around and suddenly they start shooting for no reason on me and after a lot of shots they killed me without engage

https://plays.tv/video/5c2be48688cbe37d0d/-

https://plays.tv/video/5c2be9463b15b6ed4b/123

 

Edited by Stefan
Link to comment
Share on other sites

Videon är tagen efter vår engage på er första gängmedlem. Eftersom er kompis inte följde vår engage så har vi automatiskt kos på resten av ert gäng och det är vad som visas i er video.

Edited by Sjörövaren
Link to comment
Share on other sites

Dessa videos visar inte väldigt mycket, vad säger att ni inte blev engageade innan? Här ser jag er åka runt och ta skott, planerar att lägga upp er. 
Vid ett tillfälle säger någon av er -"ska jag låta honom döda mig" varpå den andra svarar "nä skjut bara dom".

Låser upp tråden, @Sjörövaren har ni eller har ni inte video?
@Stefan har ni en längre version? 

Dessa två jag taggat får lov att svara här, vill inte ha mer pajkastning och spamm i denna tråd.

Link to comment
Share on other sites

Varför behövs längre video? jag kommer från agios och får höra att  Joaguìn Gusmán blev skjuten i bilen och att han inte hörde engage, väljer därför att åka till platsen för att ta upp  Joaguìn Gusmáns loot men blir då beskjuten, då börjar vi diskutera i TS om vi ska ta fighten för att få loot, eller bara acceptera läget. vi accepterar läget och bestämmer oss för att lämna platsen. Innan jag ska lämna platsen väjer jag att gå in i huset för att heala och när jag efter de ska lämna platsen blir jag dödad, vill därför ha refound på all min gear samt min Prowler som blev chopchopad

 

Edited by Stefan
Link to comment
Share on other sites

Då blir det väldigt svårt för mig att avgöra något här. Kan ni försöka komma till en lösning på egen hand, sätt er i ts och prata med varandra. 

Återkom med hur det gick. 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.