Jump to content
CvGaming

Ban Req på [BKG] Mehmot


AnthonyBoi
 Share

Recommended Posts

Även om detta inte är en banreq efter templaten så tänker jag ta den oavsett, det är så sjukt pinsamt att se detta hända från spelare som faktiskt borde veta bättre, detta anser jag är heavy trolling och jävligt onödigt, tänk om vi får in nya spelare och dom ser detta hända i safezone? det heter just safezone av en anledning, och om ni ska abusea passenger så får ni stå till svars för det också.

Jag vill veta vem som satt i bilen så jag kan skicka honom på en liten semester.

@Cyrusjr Mehmot du är ju med och hjälper till här och indirekt får honom dödad så spela inte oskyldig.

Mehmot kommer få sitta av en 24h ban och då är jag snäll, att knocka och trolla i safezone inte okej.

Kontakta  mig gärna med info om bilföraren.

 

//Darwin

 

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Cyrusjr said:

han knocka ju mig också i safezone?

 

Du får du väl göra en separat ban request, men i detta fallet är det uppenbart att du knockar honom just för att han ska dö av bilen vilken gör det ganska mycket värre, sen kommer du in i teamspeak och säger ''Jag menade att jag trodde han skulle dö av slaget, jag RPade, visste inte att han skulle dö av bilen'' vilket alla kan se är rakt av en lögn. Är för snäll idag för att banna dig ännu längre för att ha ljugit för en mod, lägg ner dom dåliga ursäkterna, skärpning.

Link to comment
Share on other sites

ljugit? Trodde han skulle dö av slaget. Lägg en längre ban på mig bara. Knockade ENDAST han i safezone vilket flertal människor har gjort utan ban. Men men bara för att mitt gäng har varit i blåsvädret ska jag drabbas av det. Tack o hej

Link to comment
Share on other sites

  • Darwin locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.