Jump to content
CvGaming

Ban req BKG


Morio
 Share

Recommended Posts

  Request Information

        Name: RDM Ken Rebell

        Offender-Name: BKG Don Abdi och Stefan 

        Date: 2019-01-03

        Which rule(s) were broken: RDM och Fail Engage

        Additional information: Jag och min kompis bestämmer oss för att råna en bensinstation, men flyr sedan när vi märker att ett gäng kommer. Medans vi åker i väg med vår bil i 30km/h så hör att någon ropar, men det var omöjligt att höra vad personen sa. Efter bara någon sekund så börjar det regna kulor och min kompis dör. Jag fortsätter åka medans min kompis förklarar i Side channel att vi inte hörde engagen. Istället för att då sluta jaga och skjuta mig så försöker de döda mig. Tillslut så skjuter de sönder däcken och jag har inget annat val än att skjuta tillbaka. Eftersom det inte fanns en chans att jag skulle överleva så försvarade jag mig. Det var inte meningen att "acceptera KOS". Jag ville bara försvara mig. De dödar mig efter. 

Ser väldigt många ban reqs på just BKG, tycker admins borde göra något åt det. 

 

 

 

Edited by Morio
Link to comment
Share on other sites

Man hör allt förutom när jag skriker *Det här är BKG*, Samtidigt så säger ni "Vi hörde inte det där" som om att ni skulle fejka att ni inte hör. Ni frågar i side och jag skriver "Serriöst hörde ni inte" för att jag var redo att compa om ni inte hörde. Då väljer du att hoppa ut ur bilen och döda mig och sedan dör du. Försök inte skylla ifrån om du själv inte kan svara när man försöker föra en konversation med dig. Jag var redo att compa hela tiden om engeagen inte blivit hörd men du väljer att ta det på ett forum där vi i BKG redan fått massa anklagelser på oss. FÖRJÄVLIG!

// MVH Don Abdi

Link to comment
Share on other sites

@Klowni Du har inte tänkt på att anledningen till att jag säger "Vi hörde inte det där" är för att vi kanske inte hörde det du sa? Sen är det ju perfekt att du erkänner en fel engage här på ban reccen men ingame så fortsätter ni att jaga och döda min kompis, fast än vi skrivit i side chat att vi ej hörde eran engage. 

Link to comment
Share on other sites

Hej,
[BKG], vid sånna här tillfällen när det är 50/50 om motparten hör engagen eller inte så ska ni avvakta. @Klowni Du skriver, "Jag var redo att compa hela tiden om engeagen inte blivit hörd", är du osäker på ifall dem hörde eller inte så ska du INTE skjuta.
Sen kan ni inte engagea sådär fort, man hört inte ens hela engagen, tänk på det! För detta var inte en korrekt engage.


Men @Morio, även fast ni inte hörde hela engagen så förstod ni att ni hade blivit engageade och spelar "dumma" istället och låtsas som att ni inte hör engagen, vilket inte heller är riktigt okej.. plus att RDM ger aldrig KOS, så när du väljer att skjuta tillbaka så accepterar du fighten. Du skriver att du inte hade något annat val, men du skulle kunna låta oss ta hand om situationen eller ta det med dem efteråt istället, för nu har du också gjort fel.

Vi väljer att inte banna någon vid detta tillfället, men [BKG] får refounda [RDM] på det dem förlorade. Kontakta mig eller annan Mod/Support när det är gjort.
Ni båda får tänka på det här i fortsättningen!

/A. Harrisson & Luckiiee

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.