Jump to content
CvGaming

Ban request: BKG? 2019-01-04 18.00


MHL
 Share

Recommended Posts

   Request Information

        Name M. Humle

        Offender-Name: The BKG clan

        Date: 2019-01-04 - 18.00

        Which rule(s) were broken: Trolling / RDM

        Additional information: 

after kos off was agreed upon BKG engaged as soon as the medic revived and there was no chance to get out of the place. 

https://plays.tv/video/5c2f94cce15250a6dc/mer-skit

TIMESTAMPS:

00:00 - Kos off was agreed on.

09:45 - Medic arrives

10:40 - BKG ARRIVES

14:00 - BKG ENGAGE

Edited by MHL
timestamps
Link to comment
Share on other sites

12:05 -> "Engeaga BKG jag knäpper dem"

Bandidos hade planer på att engea + att dem accepterade fighten genom att döda 2-3 av oss vilket jag anser att dem bara blev sura efter att vi chop chopat deras plan. Vår ena helicopter blev även chop chopad av Bandidos.

Link to comment
Share on other sites

Men ärligt talat, vad är det här..

Detta är enligt mig åthelvete med FailRP från BKG, men även ni pushar för en engage.
Ni har haft fight, ni har gått med på att det är kos off.
Det pratas om ett fredsmöte, riktigt nice sätt att avsluta fighten med lite RP!
Vad händer då? Man snackar om att engagea från ena parten och den andra parten gör det..

Detta är så horribelt oskönt sätt att spela på så jag förstår inte vad fan ni håller på med för att vara helt ärlig.

BKG SKÄRP ER, ni är på 90% av alla ban reqs av en anledning, sluta spela på gränsen!

Tänker dock inte banna för detta då ni är lika goda kålsupare som snackar om att engagea dom. 

NEKAD!

@Darwin får gå igenom denna han med och revidera mitt beslut om han känner att det uppstått felaktigheter värt banna för då han egentligen skulle ta denna, men jag gick in och tog den när han sitter i möte.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.