Jump to content
CvGaming

Ban Appeal (Darwin)


Eggis
 Share

Recommended Posts

         Appeal Information

            Name: *[S.M] UteGodis* (optional: guid)

            Date: 2019-01-05 - <Händelsen var vid 03 , Bannen kom vid 16:30 (Darwin)>

            Reason: Jag och mitt gang var o vevade vid warzone och alla pojkarna dog och jag var ensam kvar och jag dödade alla poliserna som var kvar och 1 K jag lootar en polis och han har Mk-1. Jag sitter i cargot i några minuter sen kommer min morsa in (kan svän intyga) o säger att jag ska gå o lägga mig vilket pressar mig ännu mer. Och eftersom jag inte ser några tecken på att där är några kvar eftersom jag inte ser någon och inte hör någon skjuta på ett tag så bestämmer jag mig för att stänga ner datorn. Jag erkänner och jag vet själv att jag loggar ut för extra tidigt för jag har en Mk-1. Sen tycker jag att jag fin bann för att "Lying to mod / admin" är felaktig eftersom jag anser själv att jag inte ljugit utan det jag visste inte att det var folk kvar. Vilket det visade sig. Jag har blivit Wipad på Mk-1 av Darwin och bannad i 2 dagar.

 

Jag skulle vilja köra dem sista dagarna innan skolan börjar igen och ha det soft inne på servern.

Link to comment
Share on other sites

Jag kan intyga att eggis morsa kom in i rummet och sa "Vad gör du vaken" och sen muta han. Jag kan även intyga på att han inte var medveten att det var någon kvar i K gänget på ön. Han sa att ingen skjuter eller att han har sett någon röra sig, så han sa att dem har nog stuckit. Sen sa NilsseN att Eggis inte skulle logga ut men Eggis sa att ifall de hade varit kvar så skulle de ha skjutit eller så hade han sett någon. Sen så blev Eggis flyttad av Darwin och sen hörde jag inget mer från Eggis den natten. Jag kan tycka att combatlogg ban kan vara aktuellt, men inte lying to mod eftersom han inte visste om att någon var kvar där så han ljög inte medvetet från mitt perspektiv.

Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, Lennart Bladh said:

Jag kan intyga att eggis morsa kom in i rummet och sa "Vad gör du vaken" och sen muta han. Jag kan även intyga på att han inte var medveten att det var någon kvar i K gänget på ön. Han sa att ingen skjuter eller att han har sett någon röra sig, så han sa att dem har nog stuckit. Sen sa NilsseN att Eggis inte skulle logga ut men Eggis sa att ifall de hade varit kvar så skulle de ha skjutit eller så hade han sett någon. Sen så blev Eggis flyttad av Darwin och sen hörde jag inget mer från Eggis den natten. Jag kan tycka att combatlogg ban kan vara aktuellt, men inte lying to mod eftersom han inte visste om att någon var kvar där så han ljög inte medvetet från mitt perspektiv.

Då kan jag säga att han ljuger, han hör oss springa under cargot två personer + en som sprayar cargot varje minut. Finns film och gyazo på det vilket var bevis för att han blev bannad

Edited by J. Stalin
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, J. Stalin said:

Då kan jag säga att han ljuger, han hör oss springa under cargot två personer + en som sprayar cargot varje minut. Finns film och gyazo på det vilket var bevis för att han blev bannad

Då måste ni sprayat när jag var i lobbyn påväg ut...

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Eggis said:

Jag har blivit Wipad på Mk-1 av Darwin och bannad i 2 dagar

 

1 hour ago, Eggis said:

Jag erkänner och jag vet själv att jag loggar ut för extra tidigt för jag har en Mk-1

En combatlogg + att ljuga för en mod = 2 dagar ban? Du har fått ett väldigt snällt straff om jag får säga det själv, 2 dagar brukar vara standard för bara combatlogg väl?

Tycker också att en av oss i K som var under tornet borde få MK1an...

Link to comment
Share on other sites

Men vi la skott på ditt cargo, och vi sprang även som tokar under cargot så du visste definitivt att vi var där. Och du loggar strax efter det, inte ens 5 minuter hade gått. Så det var fortfarande 10 minuter kvar på kosen. Sen kunde du ha skickat ett snabbt sms och frågat om vi hade några som var kvar i området. 

Det är väldigt tydligt att du VILLE combatlogga för att komma undan med gearet, och jag tycker att det är ett väldigt omoget beteende, speciellt nu eftersom du nyligen blivit event promoter och har en slags status på servern. 

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Clabbe said:

har inget med detta att göra, men han har fått sitt straff så skit samma med looten? det har wipeats så inget vapen ska delas ut

Eftersom att polisen som hade MK1an var en som vi dödade, och som han lootade och disconnectade med; så tycker jag att vi borde få den. Hade han inte combatloggat hade vi definitivt pushat och tagit den.

Bara min åsikt...

Link to comment
Share on other sites

Han har redan wipeats, ingen loot kommer att delas ut från honom.

Combatloggar man så totalt dödar man en situation som hade kunnat bli väldigt annorlunda, nu vet inte jag 100% vem som hade fått någon mk1 om ens någon, jag har ingen aning om eggis skulle kunnat döda allihop (sjukt låg chans när ni är ett par stycken men ändå), och därför har jag valt att det ska försvinna från cirkulation helt istället.

Du kommer få sitta ikväll för denna onödiga combatlogg, hade verkligen velat att du tog hand om eventet men det är ju i slutändan upp till var och en om man vill bli bannad eller inte, gör fel = bli bannad, gör inte dumma skitsaker = bli inte bannad (profit??).

Jag kommer lyfta din ban imorgon så du kan spela sista dagen av lovet för att jag är schysst, men ser jag en till combatlogg från dig, eller att du far med osanning med mods/admins så kommer du åka MINST en vecka om inte längre, hoppas du förstår det, tack för mig.

 

//Darwin

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.