Jump to content
CvGaming

Future events - SUGGESTION BOX


WoXXeN
 Share

Recommended Posts

What kind of events do you want? This is your chance to leave suggestions for future events!

And how often? How many events do you want to see, once a week, twice or maybe even 4 four times a week?

Prices, altho we don't really plan events for the sake of loot and money, price seems to be extremely important to some. What do you think when it comes to prices, are the prices we've had too little, too much? Or perhaps just the right balance?

Leave your feedback and suggestions so that we can improve the planning and give you even more awesome events!

 

 

//

Best regards - Event promoters team.

Link to comment
Share on other sites

Event 2 gånger i veckan plus purge på söndagar

Roliga event hade varit transport event där bara 9mm får användas vilket tvingar alla att pusha close, Ett organiserat race event, Battle royal event är skoj, inga demolition derby events,

10v10 event eller liknande beroende på hur många som vill vara med, införa clip of the week, 

lite idéer bara??‍♂️

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Riddaren said:

Event 2 gånger i veckan plus purge på söndagar

Roliga event hade varit transport event där bara 9mm får användas vilket tvingar alla att pusha close, Ett organiserat race event, Battle royal event är skoj, inga demolition derby events,

10v10 event eller liknande beroende på hur många som vill vara med, införa clip of the week, 

 lite idéer bara??‍♂️

Eller så kan man kanske lösa det genom att sätta kortare kos distans runt om lastbilen / fordonet?

 

EDIT : Clip of the week hade varit riktigt kul. Och om man kom etta kanske man kan få en summa pengar?

Edited by Eggis
Link to comment
Share on other sites

Något liknande skattjaktseventet som vi hade för (typ) ett år sedan.

Eller "hitta x person" aka, promoters ger ut ledtrådar till var en person är och den som först skjuter / hittar denna får ett pris.

Transport event?

"kill the president" aka polisen ska skydda en person, och den som först tar död på den som ska bli skyddad får ett pris

Clip of the week hade varit trevligt också, +1 på den

Edited by Johanees
Link to comment
Share on other sites

Jag tycker att de flesta eventen är kul. Men man skulle kunna göra pvp eventen mer fair genom att alla får ha samma vapen t.ex. mk20 och lvl1 väst. Då kanske fler skulle delta eftersom att alla har inte hus och även nya spelare på servern skulle kunna delta.

För mig spelar det inte så stor roll vilket event det är eftersom jag försöker delta i alla men jag skulle vilja se race event, transport event, go-kart event. Jag tycker även att ”Kill the president” var ett bra förslag. Även clip of the week.

2 event per vecka tycker jag där inte purge är medräknat. 

Link to comment
Share on other sites

I think a land/air race would be cool.

For example everyone starts in Kavala with an SUV, and we would all race to the airport where planes would be waiting, and we would fly down to coke processing, where prowlers would be waiting. And first to reach Pyrgos would win

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.