Jump to content
CvGaming

Ban req, [S.M] Ordningsvakten


Feroz
 Share

Recommended Posts

 

         Request Information

        Name: *Your in-game name* [[)] Alex [[)] Karlsson (Barre)

        Offender-Name: *Offender's in-game name* [S.M] Ordningsvakten

        Date: YYYY-MM-DD - <Time it happened> 2019-01-08, 11.00

        Which rule(s) were broken: Både att de engagear via cellphone och RDM x3

        Additional information: Explain in detail what happened.

https://gyazo.com/871f61a5338403d06e0e5fe6a1e97d38

 

Situationen började med att jag åker till NLA ön utanför pyrgos för att se vad barre gör där. Då skjuter S.M sönder barres heli. Tror inget säger något i reglerna om man får eller inte. Så vi gör exakt samma sak mot deras helikopter som står parkerad och efter det plockar jag upp barre för att vi ska dra därifrån, barre blir rdmad.

 

Vi kommer tillbaka senare för att hämta barres heli, vi blir rdmade igen. Han säger anledning i ts till det var "Jag tyckte ni förtjänade det pga vad ni gjorde mot min heli.". Och först ville han refunda vårat gear men han VÄGRAR att refunda helin.

 

Vet väl om darwins tidigare post om att vi ej ska kasta banreqs och det respekterar jag.

jag lägger upp den här bara med tanke på hur vilken otroligt äcklig attityd han hade mot oss i ts så känner att det här är inget jag kommer låta honom slinka iväg utan att åka på någon ban eller ge refund.

Tack mvh Devious Feroz och Barre

Link to comment
Share on other sites

Skulle gärna vilja höra vad som sägs i [S.M]'s teamspeak.

Detta är ju bara jättekonstigt? SM skjuter på D's heli varpå D inte bryr sig så mycket och välja o dra, sen när D gör samma sak så börjar SM skjuta?.

Ni skjuter på varandras helis, och D skjuter på SM's heli när det inte ens är någon i den, det är inte en engage, och ingen engage = RDM.

[S.M] Har 24h på sig att refunda eventuella förluster (gear/heli), händer inte det så öppnar vi upp denna tråden igen, tack o hej.

 

//Darwin

Link to comment
Share on other sites

  • Darwin locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.