Jump to content
CvGaming

Ban request.


cARPEN
 Share

Recommended Posts

Appeal Information

Name: cARPEN / [N.L.A] Karon

Offender-Name: [Fear] Max och [Fear] Wallz-

Date: 2014-12-05

Reason: 

Från början till slut: 

Krashade min heli utanför kavala, ser då att mitt vapen blir lootat. Blir ressad av en medic och [Fear] Max skryter i Side via Ingame-voice om att han har lootat en Katiba av en kille som krashade utanför Kavala.  

[N.L.A] Laika blir nerskjuten i sin heli lite längre bort av [Fear] och jag springer dit för att loota vapnet asap eftersom jag inte hade något. Då kör det upp en quadbike med [Fear] gänget och skjuter på mig utan att träffa. 

Jag kutar därifrån och en annan gunfight uppstår som är slut på några sekunder. Vi vet att [Fear] stack in till kavala och likaså gjorde vi. 

Argus/afriel kör då in i Kavala och väntar på Laika med zipties för att helt enkelt plocka ut dom ur safezone och avrätta dom. Dom "combatloggar" när vi precis är utanför Jail för en public execution. 

 

http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=351781072

http://imgur.com/exiSPnZ

(samma bild)

SAFEZONE ÄR INGET PAX NI KAN FLY TILL EFTER EN GUNFIGHT FÖR SÄKERHET - SPECIELLT INTE FRÅN N.L.A. 

Link to comment
Share on other sites

Dålig stil av Fear.. Men tycker inte ni ska dra ut dom ur safezone bara för att dom dödade dig och stal ditt vapen

Flyr dom in i safezone så kommer vi att hämta dom då det inte är tillåtet att använda den zonen för att komma undan sina brott.

Link to comment
Share on other sites

Dom dödade inte mig och tog mitt vapen, jag crashade alltså helt vanligt som newbies gör. Däremot sköt dom ner Laikas heli och jag sprang dit för att loota honom, där sköt dom mot mig på 20m avstånd och missade allt. Därefter flyr dom till kavala, då hämtar vi ut dom för att vi kan. 

 

  • Safe Zone rules does not apply if you're trying to escape from a gunfight that you were a part of and the opposing part is chasing you.
     
  • You may not use Kavala/Athira as an escape zone it's a safe zone ONLY for those people that are innocent.
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.