Jump to content
CvGaming

Ban request 2% clazziqFpS


Treos

Recommended Posts

Name: [RU] Johansson

Offender-Name: [2%] clazziqFpS

Date: 2019-01-10 16:30 ish

Which rule(s) were broken: RDM.

Additional information: Jag snor en helikopter av Thorwald, därefter väljer jag att åka till chop shop med den vilket ligger ganska exakt 7,5 km bort från vart jag engagade och tog helikoptern. När jag väl kommer fram så skjuter clazziqFpS mig och hävdar att han följt efter mig hela vägen men vägrar visa bevis på detta, och vill att jag istället skall lägga upp en ban request, sa att jag nöjer mig gärna med refund mm men det var inte ett alternativ för honom då han hävdar att han inte behöver bevisa något. 

 

 

Link to comment
5 minutes ago, Treos said:

Name: [RU] Johansson

Offender-Name: [2%] clazziqFpS

Date: 2019-01-10 16:30 ish

Which rule(s) were broken: RDM.

Additional information: Jag snor en helikopter av Thorwald, därefter väljer jag att åka till chop shop med den vilket ligger ganska exakt 7,5 km bort från vart jag engagade och tog helikoptern. När jag väl kommer fram så skjuter clazziqFpS mig och hävdar att han följt efter mig hela vägen men vägrar visa bevis på detta, och vill att jag istället skall lägga upp en ban request, sa att jag nöjer mig gärna med refund mm men det var inte ett alternativ för honom då han hävdar att han inte behöver bevisa något. 

 

 

Då jag åkt efter helikoptern på main road med din bil och hållt koll efter dej och sedan när du dog var jag 1,5 km bort från shop chopen vilket du kan se i denna https://gyazo.com/5726e7219141f98677231a3e5b098980  så hålldes kosen och inga fel skätt

Link to comment
Just now, Thorwald said:

Då jag åkt efter helikoptern på main road med din bil och hållt koll efter dej och sedan när du dog var jag 1,5 km bort från shop chopen vilket du kan se i denna https://gyazo.com/5726e7219141f98677231a3e5b098980  så hålldes kosen och inga fel skätt

vill se video på detta isåfall. inkludera att jag vill ha ljud på videon då jag tog din kommunikation och har du snackat ändå bryter du mot rp:n. tack och bock.

Link to comment

har ingen video på insidenten och om du kollar så har jag tid på mig att kontakta mina vänner både innan du ens lägger engeaden då jag ser hur du åker in och att dem ska förbereda sig sedan hade jag go tid innan du tog kommunikation att meddela dem vad som försigår

Link to comment
20 minutes ago, Treos said:

vill se video på detta isåfall. inkludera att jag vill ha ljud på videon då jag tog din kommunikation och har du snackat ändå bryter du mot rp:n. tack och bock.

Beviskravet ligger på dig som ska få honom bannad, och inte på att han ska ha video. Du har inte ens koll runt dig i videon...

24 minutes ago, Treos said:

tog din kommunikation

Kanske missade den biten i videon där du tog kommunikationen, han hade oavsett tid på sig att berätta att folk var vid airfield och han troligen skulle bli rånad. Så fail RP, nja

Link to comment
On 1/10/2019 at 5:04 PM, Thorwald said:

Då jag åkt efter helikoptern på main road med din bil och hållt koll efter dej och sedan när du dog var jag 1,5 km bort från shop chopen vilket du kan se i denna https://gyazo.com/5726e7219141f98677231a3e5b098980  så hålldes kosen och inga fel skätt

Okej, vill flika in här också att du har inte fotat där man kan se tid eller om du har scrollat upp i chatten. Varför undrar ju jag.

Link to comment
1 minute ago, Thorwald said:

Fortfarande jag vet själv att jag var 1.5 och att den där bilden blev tagen när händelsen utspelade sig. så istället för att gråta över att du inte är nöjd med bilden bevisa att jag inte var 1.5 bort då

Det beviset hänger inte på mig, jag har lagt mitt bevis. Slut diskuterat,kan du inte bevisa med tidpunkt då jag blev skjuten är ditt bevis så gott som orelevant. 

Link to comment
Just now, Treos said:

Det beviset hänger inte på mig, jag har lagt mitt bevis. Slut diskuterat,kan du inte bevisa med tidpunkt då jag blev skjuten är ditt bevis så gott som orelevant. 

Joo om jag lägger fram mitt bevis som jag själv vet är sann och dem i gänget också vet är sann och du bara inte godtar det för att tiden inte finns med så är det ditt problem inte mitt!

Link to comment
41 minutes ago, Adam Folkesson said:

Torbjörn skulle vilja sen samma bild fast inte redigerad utav dig där man ser allt.

Thorwald'''''''''  Tog en snabb bild i gyazo när händelsen utspelade sig så har ingen annan bild eller video utan som jag skrev där uppe är denna det ända beviset jag har inom denna händelsen

Link to comment
38 minutes ago, Adam Folkesson said:

men hur kommer de att du har en bild men ingen vidio ?? + att bilden bevisar ingenting. så ClazziqFpS ska refunda tbx det han hade på sig du får 24 timmar på dig att göra detta. vill att johansson skriver här eller till mig när detta är löst

Blivit refundad på mitt gear.

Link to comment

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.