Jump to content
CvGaming

Ban request [B] M.Humle


JompeKanin
 Share

Recommended Posts

   Name: [Medic] Hamid

        Offender-Name: M.Humle

        Date: YYYY-MM-DD - 2019-01-11

        Which rule(s) were broken: RDM

        Additional information: kom till en fight och skulle ressa apd, hann inte börja innan dom började skjuta på mig, 

jag vet att detta kan se ut som crossfire, men inte första gången jag blir rdmad av så nu tänker jag att de får vara nog.

klipp kan fixas på minst 1 gång till jag blivit rdmad av dom. fick ingen refund fast dom sa att dom skulle skicka över.

 

 

Edited by JompeKanin
Link to comment
Share on other sites

Nu är ju hans SMS lite felskrivet men han skrev ju ''ressa inte police då för ni'' men menade uppenbarligen ''dör''.

 

''If you are going to kill a medic, you need to give him an ultimatum, for an example: Go away from the area or we open fire,

If he fails to do as he is told, you are allowed to kill him.''

 

Jag tror du förstod vad som menades med SMSet men och du såg uppenbarligen att du fick ett mess, men du väljer att landa mitt i krigszonen för att springa och ressa APD.

 

Hur ställer du dig till detta?

Link to comment
Share on other sites

ansåg att jag var 100% safe att ressa i det där rummet,  förväntade dock inte att bli ihjäl skjuten innan jag ens kom in, sen så lägger jag inte denna banreq för att jävlas med utan för att som sagt detta har hänt flera gånger o börjar tröttna

Link to comment
Share on other sites

Jag förstår vad du menar, men nu har ju du blivit varnad på SMS men du gör ett aktivt val att landa och försöka ressa APD ändå.

Under dessa omständigheter tycker jag inte att det är RDM, hade dom inte skjutit dig så hade du ressat APD där inne, du landar i en warzone det är inte så att du ska ressa någon som krockat.

 

DECLINED.

 

//Darwin

Link to comment
Share on other sites

  • Darwin locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.