Jump to content
CvGaming

Don Abdi Ban appeal


RoyalMeme

Recommended Posts

 

Name: [BKG] Don Abdi

 

Date: 2019-01-04 - <02:00+>

 

Reason: Bannad pågrund av Rasism (You are banned permanently. Reason: "Vi stödjer inte rasism i denna community, välkommen åter 2022!"”)

 

Vårt gäng skulle in och farma för där var knappt några spelare på servern och det var ganska sent på natten. Jag valde att sätta på custom face på min karaktär ingame som jag hade från långt tillbaka. Jag märkte inte först vad som var på ansiktet innan jag loggade in. Jag mötte sedan upp mina gängmedlemmar och då säger Sylvester “vad har du i ansiktet” Jag kollar runt och ser vad som är på ansiktet. Jag valde att inte logga ut och byta till ett vanligt ansikte på grund av att det var sent på natten och vi skulle bara åka och farma så ingen skulle få se det ändå. En av oss “Sven” blir rånad och säger till oss att komma. Vi åker dit för att hjälpa honom och kommer då i ett Admin ärende angående en Mk-1. Efter ärendet åker vi iväg och jag blir då indragen i teamspeak av Afriel och Öberg. Jag vet att det jag har på custom facet är fel men som nämnt tidigare så skulle vi egentligen inte göra något speciellt så valde att ha kvar det. Blir då Permbannad överallt som har med CvG att göra (Forumet, Discorden, Teamspeaken och ingame). Jag försökte skriva till Afriel och be om ursäkt för det som hände och att det var fel av mig att vara så “lat” att inte direkt logga ut och bytta.

 

Jag försöker få en andra chans med denna ban appealen och jag vet att det som hände var fel.

 

MVH

Don Abdi              Ge mig en chans att komma och snacka med er på Teamspeak iaf! 

Link to comment

Well well well..

Kul och se dig försöka iallafall! Jo vad ska vi börja du valde att ha kvar ansiktet fast än du visste var det var för målning på. Det är verkligen okej och du försöker göra en ban appeal efter 2 veckor?

Jag skulle vilja se dig sitta bannad tills du har lärt dig något iallafall.

Välkommen tillbaka 2022!

MVH

Link to comment
  • Öberg locked this topic

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.