Jump to content
CvGaming

[BKG] Stefan 


Stefan

Recommended Posts

 Name: [BKG] Stefan 

            Date: 2019-01-13 16:00

            Reason: It was 3 minutes until restart, and i was running around i neochori and had nothing to do, so i decided to look after a house to buy. Since its my first ban in a while i still dont understand why i got a perm ban.  I got banned for ATTEMPTED exploiting, in my perspective i didn't do anything wrong since the owner of the house wasnt online. You cant get banned for attempted RDM, but apparently ATTEMPTED exploiting is a thing (Some Staff send rule in comment) 

Edited by Stefan
Link to comment

Att du försöker bugga in i hus men inte lyckas är inte samma sak som att försöka rdma någon, det har jag redan förklarat för dig men nu har jag gjort det igen, förhoppningsvis gick det fram den här gången. 

Jag kommer gå igenom denna appeal ikväll med en admin och ger beslut då.

LÅST

Link to comment

Efter att ha gått igenom din appeal med @Afriel så har vi bestämt att plocka bort din perm och ge dig en tidsbestämd ban istället.

Du får 7 dagar från dagens datum, vill inte se något liknande från dig igen för då blir det en permanent lösning.


 

Link to comment
  • luckiiee unlocked and locked this topic

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.