Jump to content
CvGaming

Police Application Stefan.Ö / Rutger Utterström


Stefan.Ö
 Share

Recommended Posts

Requirements to join the Police Department are:

Meet the minimum age of 18. 

Understand basic server rules.

MUST have a working microphone!

MUST have a good command of the English language.

MUST have a decent understanding of how Roleplaying works.

 

In-Game Name? : Stefan.Ö / Rutger Utterström

What is your Player ID #? (In ARMA main screen go to Config/Profiles (select your profile) Then you should see a 17 Digit number) 76561198050628140

Age? : 22

Do you speak both Swedish and English?: Yes

Do you have any past experience about being a police officer on this or other servers?: Yes

If yes, what servers?: Secret One, några Takistan life servrar och en Australien life server

Do you have a working microphone?: Ja

How long have you played on CvGaming?: Hösten 2014 så i 4 år vet inte timmar men iallafall över 4000

Have you been banned before?: Ja

Do you promise to always act in-character and never abuse your power while playing as a police officer?: Jajemen

Are you ready to leave your civ gang to become a police officer to avoid conflicts?: Inga problem

Can you follow orders from a younger person?: Ja

 

 

What qualities do you think a CvGaming Police officer should have that fits you, name at least 5 pieces

1) Ha sunt förnuft

2) Vara trevlig

3) Kunna RPa

4) Ta order och Kritik

5) Respektera folk

 

 

Describe why you would like to play as a police officer?:  Jag vill köra polis för att jag vill testa på att vara polis på CvG och det börja bli tråkigt att vara civil

 

 

Briefly describe the various tasks of a police officer?: Hjälpa dom civila minska kriminalitet samt stoppa Terrorism

 

Describe what YOU expect out of your fellow officers?: Att dom ska kunna hålla min rygg och respektera varandra och ha roligt

 

What is your input on using lethal force?: Man ska inte använda dödligt våld förutom ifall det är sista utvägen

 

Describe why YOU would be a good addition to the police force?: Har Spelat en massa arma och kan mycket om spelet samt vill testa på nya utmaningar 

 

What is your input on respect, loyalty, and rule enforcement?: Det är det dom viktigaste sakerna inom polisen yrke.

 

Please provide name and a background story for your character applying to the police: (100 words minimum): Mitt Namn är Rutger Utterström som liten blev jag adopterad av en snäll familj i norra pyrgos på grunda av att mina föräldrar försvann spårlöst. Jag hade en bra uppväxt men jag gick ständigt runt och tänkte på vart mina riktiga föräldrar fanns och vad dom gjorde. När jag blev 17 år så beslöt jag mig för att hoppa av skolan och hitta mina föräldrar. Det jag får reda på att min far var ledare inom en stor kriminalitets krets och han och min mor hade blivit kidnappade och sen torterade tills döds. Har letat efter dom som skulle ha gjort detta i 4 år men har inte kommit någonstans. 

 

Tell us a little about yourself! Mitt namn är Erik bor i södra Värmland jag jobbar men att köra budbil när jag inte jobbar så är jag ute på sjön och fiskar och drar upp gösen när det är säsong eller sitter vid datorn och spelar med vänner.

Edited by Stefan.Ö
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.