Jump to content
CvGaming

Ban Request [A.P.D] J. Reynard


Guest
 Share

Recommended Posts

     Name: *Your in-game name*

        Offender-Name: *[A.P.D] J . Reynard*

        Date: YYYY-MM-DD - <2019/01/14> 

        Which rule(s) were broken: RDM/VDM

        Additional information:

J. Reynard sprang up bakom en av våra gängmedlemmar och lade en "ogiltig engage", den hördes inte och personen som blev utsatt hade heller inte tid att reagera på ordern han "givits". Efter en liten stund försökte vi få poliserna att förstå vad som hänt och att dem gjort fel i denna situation, och de blev därmed väldigt "frustrerade". 

Vi började därmed att prata fram och tillbaka ingame eller snarare skrika åt vardera part. Efter vi bad om refound på våra vapen som blev förlorade under situationen så började Poliskåren att uppföra sig väldigt dåligt och bestämde sig på plats att vi tydligen inte var värda en refound trots att det var poliserna som gjort fel denna situation. Efter vi försökt att "klarna upp" saker och ting så bestämde J . Reynard sig att köra över respektive medlemmar av 1% som var vid platsen regelbrottet inträffat, han lyckades med att "VDMa" Ett par stycken.

En viktig parameter att ta upp är att jag precis innan denna situation inträffade gjorde ett liknande misstag när vi rånade Apoteket där polisen hörde min engage men jag gav inte riktigt tillräckligt mycket tid att lyda min order, dock så är det diskuterbart då polisen fortsatt att springa mot mig. 

Men dit jag vill komma är att det som hände då är att en polisman bestämde att jag under fight skulle samla ihop all gear och komma till Airport HQ, jag samlade ihop sakerna jag kunde finna i min ryggsäck och tog ett beslut att lämna sakerna efter fighten. Detta tyckte inte Imlay om och kom till platsen och satte handfängsel på mig tog mig till deras HQ.

Jag ser inte heller detta som OK, men eftersom jag gjort "fel" i samma situation så släpper vi såklart på det. Men jag vill bara få fram att så fort poliserna får det svårt så ska allt gå så sjukt fort annars tar det hus i helvete, medans om något händer oss så får vi inte ens refound??

 

Jag anser att J. Reynard varken är mogen nog eller passande att fortsätta vara en Polis på CvG.

Bevis;

RDM

 

https://youtu.be/afdXJ8hrT2U

VDM

https://gyazo.com/17ec19f818a93ad94f1375f25b291a7e

 

Mvh Orkel och 1% Gänget

Edited by Guest
Lade dit en viktig punk ang J. Reynard
Link to comment
Share on other sites

Har fått video från båda perspektiv och pratat med A.P.D om detta också.

De inblandade ska få refund av A.P.D har vi kommit överens om, försök engagea lite högre nästa gång när en heli står så close.

 

//Darwin

Link to comment
Share on other sites

  • Darwin locked this topic

@C.Orkel Det faktum att du lagt black screen i flera sekunder när du ser ut att hoppa över objekt högre än dig är "tampering with evidence", och om jag velat vara riktigt nitisk nu så hade du åkt på en liten semester. Men du får en rejäl varning denna gång istället! När du lägger upp videos här ska dom inte vara editade och definitivt ingen svart fyrkant under flera sekunder.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.