Jump to content
CvGaming

Banrequest [1%] Quincy


Cyrusjr
 Share

Recommended Posts

Name: [BKG] Mehmot

Offender-Name: [1%] Quincy

Date: 2019-01-14 - <19:35> 

Which rule(s) were broken: Ramming + fail engage i slutet av videon.

Additional information: hade plockat bilen full med marijuana var påväg mot prossesing & när jag hade kört halvvägs märkte jag att en bilföljde efter mig, Väntade då 30sekunder o forsatte köra o den följde fortfarande efter mig då började jag köra mot pyrgos när jag va ca 700 meter ifrån Pyrgos kommer det 3 st till bilar och försöker ramma mig / stanna framför mig och ramma då försöker jag få mig av dom, Sedan kör han rakt in i mig och dom engeagar. Då jag skickat videon till dom och det är ej speciellt villiga att refunda eller liknade så lägger jag upp en banrequest på han. Skulle även vilja ha min gear tillbaka inklusive min HEMTT dom chop chopa. 

Video: https://plays.tv/video/5c3cd6f4d52fe0381d/-

Item's jag förlorade: Katiba, Rco Sikte, Silencer, 10 6.5 katiba magg, 2first aid. LVL 1 väst, kläder och en massa marijuana. Det jag skulle vilja ha tillbaka är mitt vapen o pengarna för en ny truck. Eller en truck

 

Link to comment
Share on other sites

Ser gärna video från [1%] perspektiv, men nu kommer jag gå utifrån BKG's video för att det är de ända jag har.

Dedär ser rakt av ut som brutal VDM, den blåa bilen åker ju in i HEMTT'en med mening, det är väldigt uppenbart.

Och pga VDMen så är engagen en fail engage, sen så undrar jag hur [1%] ska ha det? ni engagear, sen skjuter ni på HEMTTen, sen när han fastnar igen så gör ni en till engage av någon anledning och säger ''get out of the car OR die'' men ni knäpper honom direkt när han hoppar ut?

 

Verdict: VDM, Fail Engage, RDM.

 

Kommer banna den som engageade i 2 dagar.

Quincy kommer få sitta av 5 dagar för en uppenbar VDM+RDM.

 

Case closed.

 

 

 

//Darwin

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • Darwin locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.