Jump to content
CvGaming

Ban req Riddaren


Feroz
 Share

Recommended Posts

         Request Information
  1.         Name: *Your in-game name* Alex | Feroz

  2.         Offender-Name: *Offender's in-game name* Riddaren/ [A.P.D] A.Alanzo

            Date: YYYY-MM-DD - <Time it happened> 15 Jan, 20.00 ish

            Which rule(s) were broken: VDM och diverse annat.

            Additional information: Explain in detail what happened.

Kan väl börja med videon, vi hade precis engageat APD, dom flyr från platsen och jag jagar dom. APD lägger en feting VDM på mig så min bil voltar och börjar skjuta direkt på mig, var inte ens jag som sköt första skottet. Video på den:

https://plays.tv/video/5c3e52b48e8db34252/snyggiskexet?from=user

btw sorry om jag förstörde era öron i videon

Absolut att jag dödade båda två som vdmade mig men endå så väljer jag att lägga upp banreq med tanke på detta :

Jag skrev någon timme efter till Riddaren då jag inte tänkt lägga en banreq på honom.

Och det jag fick ur honom tyckte jag var droppen för mig. Här är hela konversationen från start till slut. Om man inte ens kan erkänna sina fel och börjar direkt kalla alla oss i D för "äckliga personer som exploitar" så anser jag att detta inte är ett okej beteende mot någon på servern.

Taggar även Strand i hopp om att han ska se över Riddarens plats i kåren

@Fakir/Strand

 

 

6d4139c60199dd3416812b149f4b9fa0.png
 

Edited by Feroz
Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Riddaren said:

jag körde ingen bil så vet inte vart du fick vdm från mig

Vet ej om det var du eller den andre som körde. Det var du som började skjuta ser man klart och tydligt iallafall. 

Fick höra av andra poliser att det var du som körde, men kan vart fel i kommunikationen mellan oss.

Har gjort mig ganska tydlig i posten och svarar inte mer här. Kontakta mig i TS imorgon om du har frågor.

Edited by Feroz
Link to comment
Share on other sites

  • Öberg locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.