Jump to content
CvGaming

Ban request [Kossa Mu] Abdi Fitah


NilsA
 Share

Recommended Posts

Name: [NBNC] *Nils Andersson*

        Offender-Name: *[Kossa Mu] Abdi Fitah*

        Date: 20180-01-15 - <23:05> 

        Which rule(s) were broken: RDM

Additional information: https://www.youtube.com/watch?v=itCHP_jinuk&feature=youtu.be

                                         I början av klippet ser man Abdi Fitah och hans kompanjoner förmodligen försöka göra en roadblock för att råna min lastbil.

                                         Senare öppnar de eld utanförvarning och jag kör vidare, lite senare bestämmer jag mig för att stanna för att det inte kändes lönt att

                                         leka katt och mus tills de lyckas skjuta ur mig ur lastbilen.

                                         Just efter jag hoppat ut blir jag nerskjuten för att jag inte hinner hålla upp händerna.

                                         Jag kan även tillägga att just innan klippet har de försökt engagea mig från deras bil och bevis kan laddas upp av detta.

 

Link to comment
Share on other sites

Jag hade tyvärr på spotify medans jag spelade, men i slutet hör man klart och tydligt deras röster och även om man skulle kunna höra deras engage är det väl inte lillåtet att engagea om han sitter i en bil eller om jag kör över 50km/h. 

Jag insåg just efter inlägget att jag fick med hela incidenten i videon (blev lite förvirrad för att jag klippt ihop två separata shadowplay inspelningar), det är vid 2:28 som jag tror att de försöker engagea mig från deras bil.

Link to comment
Share on other sites

Kommer NEKA denna har kollat igenom den några gånger nu. kommer bara ge ut varnin till båda parter. Ni i Kossa Mu ni får inte engage från bilen samt bara öppna eld på folk läs igenom reglerna så slipper vi såna här banreq i framtiden och sen till dig [NBNC] Nils så att ha musik på är inte så bra eftersom folk kan engaga å du måste höra det för jag hör inget alls i din vidio sen så vet ja inte vrf du inte kör in i en safe zone ? om du inte öppnat eld tbx mot dom så har du full rätt att åka in i safe zone. 

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.