Jump to content
CvGaming

[Ban appeal] Amir Chernovsky


geten
 Share

Recommended Posts

Name: *Amir chernovsky*

            Date: 2019-01-16 - around 21:20

             Reason: Då jag inte visste att man inte fick hoppa ner i vattnet och att jag inte gjorde de för att smita från fight. Utan jag simmade till min polare för att försöka heala o sen klättra upp o hjälpa han. Då jag har en video klippt där jag simmar till han o ska heala men de ej funkar o jag dör i vattnet istället. Tycker 2 dagar ban är lite väl lång tid då jag inte visste om denna regel... 

 

https://plays.tv/s/M3-enJQnp-Mdå

Link to comment
Share on other sites

Glömde då skriva en sak till. Jag o några andra förr har hoppat ner i vattnet för från polisen då de va fight o då sa ingen om nån regel eller något. Liksom vattnet är ju där för att man ska kunna simma. I hans video han la ban req så ser det ut som jag bara försöker smita med det var inte scenariot, meningen va ju som jag skrev stt simma till min polare (byta position) och heala.

Link to comment
Share on other sites

Med över 150h playtime på servern så tycker jag att du borde läst igenom reglerna vid detta laget.

Jag kommer att lyfta din ban för att du är ny här, men din hemläxa blir att läsa igenom hela regelverket så att du vet vad som gäller till nästa gång.

 

ACCEPTED.

Link to comment
Share on other sites

  • Darwin locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.