Jump to content
CvGaming

CvGaming's Biktnings tråd


Darwin
 Share

Recommended Posts

Kul tråd! Jag och Norren (A.D.L) Altis dupling league höll på ett j**la tag innan JAG blev tagen.. Norren spelade dum och kom undan men han gjorde säkert mer än mig.  

 

Vi båda blev supports trots detta och då behövde vi inte dupa längre.. kunde bara spara koden och lägga in den på sig själv när man dog. Detta höll vi också på ett bra tag tills bannen kom igen :C

Link to comment
Share on other sites

Kul tråd!

Många Admins vet ju redan allt man gjort då man berättat allt skit genom åren.


Skapade ett Gang A.D.L (Altis Duplicate leage) där jag lärde Dimitri mm hur man gör för att dupa mycket och snabbt och att de hamnar under radarn för Admins, detta funkade någon/några månader tills någon (Dimitri) blev ivrig och gick över min satta gräns och där då blev taggen.

Hade redan på hum att detta skulle hämta så slutade göra stora parti (40-50 full Katibas) och sålde skiten innan Admins tog kontakt med mig, kommer fortfarande ihåg att man skett på sig lite när GW teleporterade sig in i mitt hus och sa BUSTED! Nu har jag dig din jävel! Och sedan sa oj sorry måste vara fel kille.

Vi sålde ungefär kanske 30-40 Katbias per gång för 70% av rebellernas pris under en lång tid, tror till och med att de fanns kvar på servern i något/några år innan första Whipe då rebellerna slutade sälja de för länge, länge sen. Tror att jag kan ha dupat 200-300 sätt av olika vapen med full utrustning. Kom till en tid där jag fick ge bort pengar till randoms för att inte synas för mycket för Admins.

 

Sedan har jag gjorde något som förstört spelet för många, jag hittade en D-sync bug som jag ofta använde, jag förstörde städer genom att bugga så byggnader gick sönder och dödade folk samt att åkte man bakom mig i en bil kunde jag lätt döda personerna genom denna bug. Tänker dock aldrig berätta hur man gör denna bugg då de verkligen förstör spelet för alla. Här kan man se det, jag är personen som kör Medic bilen. 

 

Sedan har man flippat många bilar, När man var medic och hade tråkigt så brukar jag och Dimman flippa bilar (innan de blev känt hur man gör) och förstöra för poliserna, detta blev då lite jobbigt då Afriel var ofta på oss som en hök och speccade oss och blev då taggen utan staff.


Har varit support under en längre tid på cv, och ja.. självkärt klart har gjort lite ändringar på sina hus eller CIV gubbe ibland.


Under en tid hittade jag också en bugg som gjort att jag kunde loota andras lådor i hus, så brukade tömma folks hus och lägga i mitt egna, försökte göra detta på Afriels hus men vågade inte ta mycket där ifrån, så har iaf rånat en admin ?


Samt så försökte vi lagga ner servern några gånger genom att göra detta tidigt under cvgamigns livs tid. tack före detta började vi spela lite med Kebre (host) och han spawnade in jet-flyg till oss och kan ha råkade skjuta lite missiler in i Kavala och döda folk haha ? 

De ända jag ångrar att jag gjort var dupping då de förstörde ekonomin och spelet på servern, allt annat var mer jävelstygg och roligt ?  

Edited by NorreN
Link to comment
Share on other sites

Haha, många som inte är så oskyldiga ;)

Jag tog emot typ 66 miljoner dupade pengar, denna snubbe jag fick dessa 66 miljoner av såg jag enbart en gång på servern. Berättade självklart inte för någon om detta, så levde livet på cvg.

De andra man gjort, behöver man ju inte ens säga något om, då de flesta redan vet om de.

Kan ge en ledtråd, C4 + Hemtt. (Kul kombo och jag blev iofs bannad för de.... )

 

Så oskyldig är jag....

Edited by G. Kasper
Link to comment
Share on other sites

  • 5 years later...
  • 2 weeks later...
[url=http://sale-cloned-cards.net]Buy Cloned Cards Shop Cloned cards[/url]

Prepaid Shopping: Hackers Sell Stolen Visa and Mastercard Cards
Are you looking for a way to buy a cloned debit or credit card? Or, perhaps you want to purchase some hacked Visa or Mastercard cards? You're not alone - hackers are on the rise, selling stolen cards and hacked PayPal accounts on the dark internet. It no longer feels safe to make payments online, but with the right knowledge, you can make sure that your money is always safe and secure. From bitcoin to cloned cards – the possibilities are endless when it comes to purchasing items anonymously. And to make the process easier, hackers make use of a wide range of tools and mechanisms, such as dumps and ccv, to make their money transactions more secure. Don't get left behind – you too can make sure that your funds are always kept safe by using the latest technology and staying up-to-date with the latest trends. So what are you waiting for? It's time to take advantage of the revolutionary new ways of buying and trading online with hacked accounts and stolen


Unlocking the Secrets of the Dark Internet: Buying a Cloned Card



Item 1 Card Total Balance: $3 100 - Price $ 110.00
Item 3 Cards Total Balance ? $9 600 - Price $ 180.00
Item PayPal Transfers $500 - Price $ 49.00
Item PayPal Transfers $2000 - Price $ 149.00
Item Western Union Transfers $1000 - Price $ 99.00
Item Western Union Transfers $300 - Price $ 249.00

*Prices on the website may vary slightly

[url=http://sale-cloned-cards.link]Store and shop cloned cards Tor Buy Cloned cards[/url]
Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.