Jump to content
CvGaming

[Ban appeal] Ghost


Maverick
 Share

Recommended Posts

Name: Ghost

Date: 2019-01-13

Reason: Jag blev bannad för "dupeing", vilket var det jag gjorde. Jag nekar inte att jag lyckades dupa, men som det står i reglerna så skall man rapportera det till en admin vilket var det jag var påväg att göra, jag gick ut ur huset för att dra till en safezone för att rapportera det då huset låg nära ett område som det var mycket folk vid, men så fort jag går ut ur dörren och hoppar in i min hatchback så blir jag skjuten av en admin som vägrade lyssna på vad jag hade och säga för mig själv. Jag förstår att många som har blivit bannade för duping kommer in och skyller på att dom skulle reporta det osv. Men innan jag kom till CvG så spelade jag på en annan altis server som hade väldigt mycket problem med duping och fuskare, så jag och några mer blev tillsagda att försöka hitta "exploits" innan dom andra spelarna gjorde det så det kunde bli patchat. Jag var en medlem i SWAT och Air Force på den servern då jag hade spelat på den i ca 2,5 år. Anledningen till att jag skrev allt det i perfekt är för att servern la ner strax innan december pga low pop. Jag hjälpte den servern med att rapportera buggar som sedan "developersen" fixade. Nu när man skulle testa om en av dom buggarna fungerade på en server som denna som har mycket mer population så fungerade det. Det har med att husen sparar data på ett annat sätt än vad spelare gör och på så sätt lyckades man dupa gear. Jag vill poängtera ut att jag inte dupade något av direkt "värde" då det bara var kläder och inget vapen. Jag förstår om ni väljer att neka denna application. Men jag skulle vara intresserad på att se "beviset" om man får kalla det för de på min ban.

/mvh

Link to comment
Share on other sites

Köper inte din förklaring, du hade och skulle ha hört av dig till en admin/mod och sen visat. 

Sen vet jag inte vad du skulle in i en safezone och göra efter du dupeat. Du hade kunnat stanna i huset och skriva till en admin/mod i ts vilket du inte gjorde.

DENIED!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.