Jump to content
CvGaming

Stora förslagstråden!


luckiiee
 Share

Recommended Posts

1 minute ago, Feroz said:

Finns knte armed ghawk längre? Bara å skjuta ner tarun. Samma med NLA, har inte ni 50cal? Det är bara å börja använda erat equipment eller få det inlagt.

Jag argumenterar inte mot tarun, mest mot att GH'n inte är så OP.

Och jo rebeller har 50cal och APD har armed GH, men lets get real, 50cal skulle man inte kunna ta till t.e.x bandit

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Darwin said:

Jag argumenterar inte mot tarun, mest mot att GH'n inte är så OP.

Och jo rebeller har 50cal och APD har armed GH, men lets get real, 50cal skulle man inte kunna ta till t.e.x bandit

Man kan om man vill, vi kan tydligen springa fram och tillbaka och fylla en hellcat med gear.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, C.Orkel said:

Man kan om man vill, vi kan tydligen springa fram och tillbaka och fylla en hellcat med gear.

Klart man kan om man vill, men det skulle vara helt efterblivet, bara för att ni lasta en hellcat med gear betyder väl inte det att ingen annan är på bandit och kan skjuta den som står i en 50cal?

 

Link to comment
Share on other sites

Jag tycker att man borde lägga till/fixa craftingen igen men göra så att man kan crafta katiba, mx, mk14 mm samt kläder och västar men det ska vara ganska svårt att crafta det man måste ha guldtackor för att crafta 6.5 och uppåt och man behöver ha saker man bara kan få genom att ta shipwreck . Fall det går så skulle man kunna ha det så att man måste vara en visst lvl samt ha ett perk för att crafta vapen t.ex: Lvl3 Weapon crafting 1 rook 45acp pwd sting, Lvl 8 Weapon Crafting 2 Vermin trg mk20 ak75u, Lv14 Weapon Crafting 3 mxc mx katiba type, Lvl 22 Weapon crafting 4 Rahim mk14 mk18 mxsw. Tror detta skulle ge folk något och göra istället för att bara kosa polisen och rebellerna hela tiden för att få gear. 

 

En annan sak är fall ni lägger till mods t.ex Taskforce radio. Det skulle förendra servern en hel del samt hur man spelar.

Link to comment
Share on other sites

On 1/24/2019 at 10:00 PM, M. Carter said:

Ni får väl helt enkelt dra ner på era priser när de ska köpa tillbaka eller be om hjälp av support / mod att ta bort den som jag vet att ni har gjort tidigare? Kanske svårare nu när inte lika många staff spelar APD. Ni har C4 för en anledning och det är det den ska användas till.

Vi har så länge jag kan minnas alltid tagit 50% av vad den köps för så sänka priset mer än de borde inte behövas då de borde vara glasklart om man får 50% rabatt på den att man köper den. säger man nej till att köpa tbx den då borde de försvinna bort helt och köpas om på nytt men just nu kan vi inte göra de utan de ända vi kan göra är att spränga den med c4 och då får civsen tillbax den och då är hela saken med att ta fordon i beslag värdelöst då man inte förlorar något på att sätta sina fordon i olagliga aktiviteter vilket man borde bli straffad för ifall man åker fast.

Link to comment
Share on other sites

- Sell all knapp vi dealers och så man kan dubble klicka på tex coppar och de skriver in hur mycket man kan bära själv så man slipper skriva (Vet att jag är lat)

- Lägga till en till mowhawk med mer plats fast dyrare 

- Att man får pengar när man håller ganghideout's in i gangfounds

- Kanske lite hjälmar 

Vet inte om detta redan har testats på servern reden så bli inte arga! ?

 

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Aladidas said:

- Sell all knapp vi dealers och så man kan dubble klicka på tex coppar och de skriver in hur mycket man kan bära själv så man slipper skriva (Vet att jag är lat)

- Lägga till en till mowhawk med mer plats fast dyrare 

- Att man får pengar när man håller ganghideout's in i gangfounds

- Kanske lite hjälmar 

Vet inte om detta redan har testats på servern reden så bli inte arga! ?

 

coola färger

Link to comment
Share on other sites

On 1/25/2019 at 10:15 PM, anden said:

Vi har så länge jag kan minnas alltid tagit 50% av vad den köps för så sänka priset mer än de borde inte behövas då de borde vara glasklart om man får 50% rabatt på den att man köper den. säger man nej till att köpa tbx den då borde de försvinna bort helt och köpas om på nytt men just nu kan vi inte göra de utan de ända vi kan göra är att spränga den med c4 och då får civsen tillbax den och då är hela saken med att ta fordon i beslag värdelöst då man inte förlorar något på att sätta sina fordon i olagliga aktiviteter vilket man borde bli straffad för ifall man åker fast.

Det stämmer! Apd har alltid tagit 50% för att ”sälja” tillbaka fordonen som är beslagtana, och är det ett problem att folk utnyttjar försäkringen så kan vi alltid lösa det via alcn eller så lägger vi till en chop shop i erat HQ 

Link to comment
Share on other sites

On 1/30/2019 at 6:11 PM, Öberg said:

Det stämmer! Apd har alltid tagit 50% för att ”sälja” tillbaka fordonen som är beslagtana, och är det ett problem att folk utnyttjar försäkringen så kan vi alltid lösa det via alcn eller så lägger vi till en chop shop i erat HQ 

Yes en chop shop skulle vara perfa :)

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.