Jump to content
CvGaming

Police Application Orkel


Guest
 Share

Recommended Posts

In-Game Name? : Orkel

What is your Player ID #? (In ARMA main screen go to Config/Profiles (select your profile) Then you should see a 17 Digit number)

76561198261332602

Age? : 17

Do you speak both Swedish and English?: Yes

Do you have any past experience about being a police officer on this or other servers?: Yes

If yes, what servers?: TaronicLife, MaldenLifeRPG

Do you have a working microphone?: Yes

How long have you played on CvGaming?: 1500h

Have you been banned before?: 24h från TS för att jag sa attans bananer

Do you promise to always act in-character and never abuse your power while playing as a police officer?: Yes

Are you ready to leave your civ gang to become a police officer to avoid conflicts?: Yes, since One Percent got disbanded.

Can you follow orders from a younger person?: Yes, if the person is mature enough and gives a valid order.

 

 

What qualities do you think a CvGaming Police officer should have that fits you, name at least 5 pieces

1) RP

2) Kunna skjuta bra

3) Flyga helikopter bra

4) Kunna köra bil fort under press

5) Aldrig använda sina krafter för att förstöra 

 

 

Describe why you would like to play as a police officer?: 

Mera RP än media och civ, samt att det är kul att RPa som polis

 

 

Briefly describe the various tasks of a police officer?:

Patrullera över Altis där det finns kriminalitet, samt att lyckas att hålla rebellerna i styr och inte låta dem få civsen att gå över till den "mörka sidan"

 

Describe what YOU expect out of your fellow officers?:

* Kunna att vara Seriösa/Oseriösa vid rätt tillfällen

* Inte köra Heli som Carin

* Kunna skjuta

* Samt att våga ta fighter om så behövs

 

What is your input on using lethal force?:

Om det behövs ska det användas för att göra slut på hotet.

 

Describe why YOU would be a good addition to the police force?:

* Jag har bra humor

* Oseriös/Seriös vid rätt tillfällen

* Kan panga

* Flyger och kör bil som en gud

 

What is your input on respect, loyalty, and rule enforcement?:

Alla behövs för att poliskåren ska fungera på ett bra vis.

 

Please provide name and a background story for your character applying to the police: (100 words minimum):
Benim var en gång i tiden en farlig bandit. Han skadade och förstörde för många, men han började se en bild han egentligen inte ville se. Han såg att han skade folk för livet om dem inte redan mist sitt liv pågrund av honom. Så en dag bestämde han sig för att göra en ansökan för Sjukvårdare. När han jobbat som sjukvårdare ett tag märkte han att det inte spelade någon roll hur mycket han än hjälpte folket med sina skador, hotet fanns fortfarande där. Då tog han beslutet att skriva en jobbansökan till poliskåren för att få slut på hotet en gång för alla.

 

Tell us a little about yourself!

Jag heter Lukas, jag går samhällsvetenskapliga programmet på gymnasiet. På fritiden så tränar jag samt spelar, men som jag hoppas alla andra gör så hänger jag med kompisar också. ❤️

 

Mvh Lukas/Orkel

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.