Jump to content
CvGaming

- Pilot Coveralls -


Guest
 Share

Lägga till Pilot Coveralls på Cvg?  

50 members have voted

  1. 1. Ja/Nej till Pilot Coveralls.

    • Ja, In med Pilot Coveralls!
    • f**k heller låt civs lida!


Recommended Posts

Jag tycker att det med detsamma måste komma in flera olika klädesplagg till civs. Jag anser att Pilot Coveralls är snygga och skulle funka bra att finnas på Bandit för en slant, eller i gang hideout för ungefär 150k.

Jag för gärna en argumenterande diskussion med diverse Spelare/Staff i Chatten!

 

Mvh Lukas/Orkel

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Öberg said:

Blir man inte tank i pilot coveralls? Har för mig att vi har haft dom innan på servern i någon fraktion men dom blev borttagna då dom är bättre än hex

Tror tyvärr du syftar mer på hex, visst dem erbjuder lite mera skydd än vanliga kläder i vissa tillfällen.

Jag minns iaf inte att dem funnits på servern men minns att dem finns eller fanns på Publiclir/Forbidden-Lands.

 

mvh

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, C.Orkel said:

Jag anser att Pilot Coveralls är snygga och skulle funka bra att finnas på Bandit för en slant, eller i gang hideout för ungefär 150k.

Ska dom in så borde dom kosta minst 5 mille, Så som de andra säger så blir man nästan odödlig.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, v.pUTIN said:

Ska dom in så borde dom kosta minst 5 mille, Så som de andra säger så blir man nästan odödlig.

Funkar inte att sätta så dyrt då det kommer att finnas någon som förmodligen köper en dräkt och duperar upp till fem st.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Öberg said:

Pilot coveralls och polisväst är 8skott i bröstet minst, tyvärr så kan man ju inte lägga in kläder som är så extremt op. 

Har du förslag på fler klädesplagg så är dom välkomna! @C.Orkel

Självklart kommer fler förslag från min sida för att göra server till det bättre.

Edited by Guest
Stavfel
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, C.Orkel said:

Funkar inte att sätta så dyrt då det kommer att finnas någon som förmodligen köper en dräkt och duperar upp till fem st.

nej, om 1 kille har 1 dräkt kan man bara hålla koll på han och skulle dom spridas vet man vem det är. och märker man att dom dupas tar man bort dom.

Edited by JompeKanin
Link to comment
Share on other sites

Just now, JompeKanin said:

nej, om 1 kille har 1 dräkt kan man bara hålla koll på han och skulle dom spridas vet man vem det är

Självklart, men då gäller det att Admins är inne ofta och trackar vart den befinner sig och hur många som finns på servern.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, A.Karlsson said:

Nej.

De ger civs/rebeller ett otroligt övertag över polisen, samt så känns det inte nödvändigt. 

Det är väll ganska nödvändigt att försöka att uppdatera för civs också, somsagt ett förslag för att fixa tillbaka spelarpop.

Du får jättegärna komma med flera förslag du också.

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Öberg said:

Pilot coveralls och polisväst är 8skott i bröstet minst, tyvärr så kan man ju inte lägga in kläder som är så extremt op. 

Har du förslag på fler klädesplagg så är dom välkomna! @C.Orkel

MK20 https://plays.tv/video/5c51cc17cc2425c43e/pilot-coveralls?from=user

Rook https://plays.tv/video/5c51cdba9d1858a273/rook-pilot-coveralls?from=user

Edited by Guest
+Rook
Link to comment
Share on other sites

21 minutes ago, C.Orkel said:

Fast det där stämmer inte praktiskt sätt. Det är sällan du krigar mot någon "point blank". Lägg dig på 600-800m och träffa kulor så kommer du märka att skotten som behövs stiger per 100 meter. Det är sällan du kommer fighta någon point blank och träffa alla kulor på direkten med tanke på d-sync, ping etc.
Har du kört Arma 3s campaign så märker du att det tar runt 6 kulor med 6.5mm att döda CSAT med hex fatigues och level 1 vest. Pilot coveralls har något mer armor än hex.

 

Gör om testet mer passade för Cvs spelstil. Jag har gjort dessa saker förr i tiden med skript som mäter skadan och vart det träffar och det stämmer inte med dina klipp då jag inte sköt folk från 3 meters avstånd.

Hade jag hittat skriptet hade jag kunnat skicka det till dig men jag har letat i ungefär 10 minuter nu utan någon lycka.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, M. Carter said:

Fast det där stämmer inte praktiskt sätt. Det är sällan du krigar mot någon "point blank". Lägg dig på 600-800m och träffa kulor så kommer du märka att skotten som behövs stiger per 100 meter. Det är sällan du kommer fighta någon point blank och träffa alla kulor på direkten med tanke på d-sync, ping etc.
Har du kört Arma 3s campaign så märker du att det tar runt 6 kulor med 6.5mm att döda CSAT med hex fatigues och level 1 vest. Pilot coveralls har något mer armor än hex.

 

Gör om testet mer passade för Cvs spelstil. Jag har gjort dessa saker förr i tiden med skript som mäter skadan och vart det träffar och det stämmer inte med dina klipp då jag inte sköt folk från 3 meters avstånd.

Hade jag hittat skriptet hade jag kunnat skicka det till dig men jag har letat i ungefär 10 minuter nu utan någon lycka.

Tack för tiden du lade ner på att leta efter skriptet :)

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, C.Orkel said:

Aight, somsagt bara en idé då det inte känns som det händer så mycket på servern.

Jag tycker det är bra att du kommer med idéer, har du fler så är det bara att ta upp dom?

Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, Öberg said:

Jag är rätt sugen på att försöka lägga in mer vapen till civila och fraktionerna, har du några idéer angående det så är det bara höra av dig! @C.Orkel

Kontaktar dig i ts inom en snar framtid.

 

//Lukas

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.